💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Om Star Fox: Adventures

23 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nja, den där trasiga stenen fyller bara på din stav så att du kan skjuta lite mer.. Det finns en påfyllning ovanför affären om du inte tagit den...

Och om du är vid dem där gröna eliktriska plattorna ska du göra följande,,,,

Om du nu är vänd mot dem eliktriska plattorna, vänd dig om och gå bort till en platta som sjunker när du ställer dig på den... Be Tricky stanna på den... Sen kommer det upp på en stor fyrkantig grej som du har framför dig vilka som inte är eliktriska... Om du inte minns ordningen sedan så är det bara att använda kikaren-....

Angående kanonen i Cape Claw... Du fåe en slags portöppnare senare i spelet när du har räddat dinosaurieägg.... Portöppnaren gör så att just du kan komma till kanonen...

22 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #22

petey jag vill veta vad jag gör när jag har kommit in i ocean force points tempel.

När jag har kommit in och är över dom gröna plattorna men vad gör jag sen jag kan bara se en grön bol som sitter i en smal stolpe och jämte stolpen finns det vatten som skickar mig lite lite fram där man kan se tydlig en plata som kan vissa tre smala halkiga vägar upp. När jag har kommit upp och ändrat några tre machiner som man andvänder staven. När jag har ändrat platan kommer att ljus att ändra tre färger och jag tror som du sa i det andra templet att det skulle match med den gröna bollen. men vilken färg ska jag sjuta bollen med och ska jag sjuta jämnte bollen eller ljuset? Vad gör jag där då? I ocean force tempel?

:blink:

25 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

petey jag vill veta vad jag gör när jag har kommit in i ocean force points tempel.

När jag har kommit in  och är över dom gröna plattorna men vad gör jag sen jag kan bara se en grön bol som sitter i en smal stolpe och jämte stolpen finns det vatten som skickar mig lite lite fram där man kan se tydlig en plata som kan vissa tre smala halkiga vägar upp. När jag har kommit upp och ändrat några tre machiner som man andvänder staven. När jag har ändrat platan kommer att ljus att ändra tre färger och jag tror som du sa i det andra templet att det skulle match med den gröna bollen. men vilken färg ska jag sjuta bollen med och ska jag sjuta jämnte bollen eller ljuset? Vad gör jag där då? I ocean force tempel?

:blink:

Du ska skjuta den färgen som kulan/bollen har...
28 Jul 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

Tjena Petey! Jag hade blivit ungefär färdig hela två dagarna ända tills jag skrev min sissta fråga. Men sedan hade jag inte läst din sissta svarför jag hade ingen internet kvar men nu har jag det!

Viktig fråga (om du vill svara):

# Vad heter du på riktig??? :huh:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in