Kan någon säga några bra kombos med samus och fox, och hur de går till.
Hoppas kunna bli en bättre spelare om jag lär mig lite nya grejer.
Kan någon säga några bra kombos med samus och fox, och hur de går till.
Hoppas kunna bli en bättre spelare om jag lär mig lite nya grejer.
Med vilken karaktär?
Säg några av dem allra effektivaste bara....Karaktären kvittar..... Bara nån i topp så..
Vad vet du om vad som är effektivast?
Varför kvittat karaktären?
Vadå bara nån i topp?
Jag gör det effektivaste på mitt sätt....(dock inte det effektivaste)
Ta nån bra combo som du gillar..
Triforceh, antagligen den som gör mest skada eller får fienden att flyga iväg lätt menar han nog.
OK.
Säg några bra combos med samus och fox.
Ganondorfs Upp + A gör i alla fall runt 50% om man håller i enda tills han sparkar.
↗ till inläggetDen har man aldrig nån nytta av.... Fast datorerna på lv. 9 går nog in i den... ;)Ganondorfs Upp + A gör i alla fall runt 50% om man håller i enda tills han sparkar.
Med Fox ska man göra grepp ner och snabbt B-ner. Lite svårt bara om datorn är på Lv.9 :( Enda jag kommer på...
På datorn kan man ju göra allt möjligt.... :P Samma sak med Falco fast A-ner istället(non-smash)
Tja, det går också! :cool:
Det flesta med kast innan går bra mot datorerna iaf...
Kan ju funka mot andra också....
På Training Mode räknas ju Combos som dem där A-attackerna som man kan göra med Fox och Falco,,,,, Kirby och C. Falcon...
? .. gröna :S
Tack, men ni kan inte komma på lite fler avancerade?
Links kastattack neråt i följd av en Spinnattack=)
Fast allt är i stort sätt med 2 attacker i följd....
T ex: Falco: A-ner så att man flyger uppåt Och sen en snabb hoppatack neråt så att man flyger utanför banan.... Det blir ju mest combos man inte tänker på när man spelar....
Rätt! :)
Men vad är combos egentligen? Hur får man det på "Traning" ?
↗ till inläggetMan får ett antal combos om man gör 2 tillräckligt snabba attacker eller mer efter varandra,,, Kör träning så kommer du märka det.... Det är lite svårt att förklara vad det är...Men vad är combos egentligen? Hur får man det på "Traning" ?
Training suger, Man kan inte använda C spaken.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in