Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då.
PS: Det rockar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då.
På dator är det lite svårt att slåss tycker jag men jag tycker det passar till PS2.
det e mycker bättre en vad jag trodde
jag och min bror zigma har klarat ut spelet :mrgreen: de är roligt spel
jag tycker att det är sämst! och gimli parerar så himla fult!Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då.
:? :? :?
Det är bra, men mkt bättre till en Konsoll, t.ex GC.
Det är riktigt roligt, specielt oom man spelar multiplayer.
jag tycker att det är sämst! och gimli parerar så himla fult!Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då.
:? :? :?
ehhh hallå? du kan ju inte tycka ett spel e sämst bara för gimli parerar fult lr? de måste ju finnas nått mer...
annars tycker jag att spelet e grymt skoj för de e baserat på filmen iaf te x box, inte spelar de till dator
jag tycker att det är as roligt men det är svårt att spela 2 player om man inte har någon dosa eller nått sånt
sagan om konungens återkomst e skit skojj!!!
har aldrig kört d ,men ja kanske ska ti en komps i dag å kasnke spela d då...:P men d värkar rätt så roligt
Jag tycker att det är roligt men det verkar inte vara så roligt till PC men till PS 2 är det jätte roligt, Speciellt när man kör multiplayer på det!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in