💬
Logga in
Fuska.se

Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel?

11 svar · startad

Trådstartare #1

Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då.

PS: Det rockar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

På dator är det lite svårt att slåss tycker jag men jag tycker det passar till PS2.

det e mycker bättre en vad jag trodde

jag och min bror zigma har klarat ut spelet :mrgreen: de är roligt spel

9 Jan 2004
Tycker ni att sagan om konungens återkomst är bra på spel? Det tycker jag om ni inte tycker det skriv varför då.

PS: Det rockar :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

jag tycker att det är sämst! och gimli parerar så himla fult!

:? :? :?

Det är bra, men mkt bättre till en Konsoll, t.ex GC.

Det är riktigt roligt, specielt oom man spelar multiplayer.

Bambi

jag tycker att det är sämst! och gimli parerar så himla fult!

:? :? :?

ehhh hallå? du kan ju inte tycka ett spel e sämst bara för gimli parerar fult lr? de måste ju finnas nått mer...

annars tycker jag att spelet e grymt skoj för de e baserat på filmen iaf te x box, inte spelar de till dator

jag tycker att det är as roligt men det är svårt att spela 2 player om man inte har någon dosa eller nått sånt

sagan om konungens återkomst e skit skojj!!!

10 Jan 2004

har aldrig kört d ,men ja kanske ska ti en komps i dag å kasnke spela d då...:P men d värkar rätt så roligt

Jag tycker att det är roligt men det verkar inte vara så roligt till PC men till PS 2 är det jätte roligt, Speciellt när man kör multiplayer på det!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in