💬
Logga in
Fuska.se

nya playstation x

79 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
va har den som inte ps2 har?

det här hittade jag på en sida:

Lite information/rykten om Playstation 3 eller Playstation Max som den kanske ska heta:

Man ska kunna köra med PS2 spel på den.

Enligt Sony kommer PS3 att bli en generell nöjesmaskin för spel, musik, video, film och interaktiva tjänster via Internet.

PS3 kommer att innehålla en hårddisk och vara färdig för att användas för spel med mera online via höghastighetsnätverk.

Sony äger rättigheterna för en mängd låtar, filmer med mera som man vill distribuera via PS3.

Enligt flera oberoende uppgifter kommer den totala beräkningsförmågan i PS3 att bli 200 – 1000 gånger snabbare än den i PS2. Det motsvarar omkring 100 gånger snabbare än en Pentium 4.

Om PS3 blir 1000 gånger snabbare än PS2 kan man producera fotodetaljerade bilder i realtid och överföra strömmande högupplösta långfilmer.

Under våren år 2002 bekräftades det inofficiellt, från Sony och IBM, att processorn i PS3 bygger på superprocessorn Cell från IBM

Nivå 1 · Novis

VAD KOMMER PRISET LIGGA PÅ VID RELEASEN

Nivå 4 · Lärling

det har jag inte hört något om, men jag tror att det kommer va typ 6000 för när PS2 var nytt kostade det ju 4500 så a 6000 tror jag

Nivå 1 · Novis

det har jag inte hört något om, men jag tror att det kommer va typ 6000 för när PS2 var nytt kostade det ju 4500 så a 6000 tror jag

Inte mer än så?

Nivå 4 · Lärling

Inte mer än så?

jag är inte säker, men det kommer väll kosta mer

Nivå 2 · Novis

ingen som hört nåt om PSP istället??

det lär ju vara motsvarande GameBoy...

nån som vet när den kommer ut??

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #67

japp om ni läser gamereactor så kan man se hur den kommer att se ut den e sk*it koll men en jättestor skärm så det e lätt att få repor

7 Jan 2004
Nivå 2 · Novis

det här är ett ps2 forum som sagt...

Nivå 2 · Novis

okej stybbe, fixar du ett forum för PSP & PSX, så slutar ja skriva om dem här...

var inte kaxig mot andra här på forumet NIKE.....

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #71

sorry om jag lägger mig i men det han säger stämer ju totalt ska vi göra ett nytt forum för psx eller vavavavava????? nej vi kan ju försetta vi har ju liksom endå börjat

9 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

ps2 komer vara som ps2 fast tillägg till den som dom gjorde med ps2 som blev psone.....ps2 komer i slutet av 2005 om du undrar.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #73

sorry men jag fattar nada

sorry men jag fattar nada

du fattar ingeting ju...skoja bara..hehe..

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #75
ps2 komer vara som ps2 fast tillägg till den som dom gjorde med ps2 som blev psone.....ps2 komer i slutet av 2005 om du undrar.
ja men jag fatttar nada av detta kan någon förklara beträ
10 Jan 2004

e du dum i huvet eller?? ps2 har ju kommit ut....j*vla pucko...

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #77

aa det var typ det jag ej fatta men när kommer psx

skulle väl komma i sommar eller nästa år...

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #79

men jag har för mig att den redan kommit för min kompis sa att han fick något nytt playstation i julklap asso inte ps2 elller ps1

jo det kanske har kommit ut......jaja..jag har ingen aning..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in