hur fixar jag stilen som fuska.se har hur fixar jag det hjälp snälla snabba och svara
Mitt Ivision Free Forum Hur Fixar Jag
menar du så där att den lyser för så na saker måste man köpa i shopen
nä
du borde använda ironisk teken när nu skriver
och om du inte vet hur det ser ut så ser det ut så här tex."verligen"
seriöst, det är ett forum, ingen skolsal...
fuska är ju ett IPB forum så tror inte det skinnet finns till IF
kan finnas men kräver en del letande på IF forumet...
du kan ju göra ett eget skin oxå, inte alltför svårt.
jag där emot tror att det är fel på kokapongsen och att sonplngen fins till höger efter sök tjänsten altså alvarligt hon/han stälde en fråga inget plader plader
↗ till inläggethur görman så man kan göra sitt eget och des utom så har jag ett skin som är från ibpseriöst, det är ett forum, ingen skolsal...
fuska är ju ett IPB forum så tror inte det skinnet finns till IF
kan finnas men kräver en del letande på IF forumet...
du kan ju göra ett eget skin oxå, inte alltför svårt.
gjöra sit eget det såg jag inte hur då
men jag pratar med nico inte dig <_<
ja det vet jag väl bara för at jag inte är en surpupa
ja dyu är ingen surpuppa men en störig litten jä**l
det är väl ungefär sama sak
ja typp <_< nä verkligen inte
kolla nu gör du det igen
ett IPB skin kan man tyvärr inte använda på IF...
att göra ett eget skin är dessutom ganska krångligt, men i ACP under Skinning & Styles finns t.ex. Images där du kan byta ut bilderna på forumet (alla knappar mm) och css där du kan ändra css kod om du kan det. det är de två du ska ändra i iaf. leta upp ett ljusblått skin på IF supportforum och ändra några bilder, det är nog enklast.
originalskinnet på ett IF är ganska likt..
det har du rätt i... byt bara ut bilderna (t.ex. den alldeles ovanför där trådtiteln står och knapparna och de. ladda bara upp dem nånstans och länka till dem.)
såt där förstår jag mig inte på så jag borde inte bry mig
↗ till inläggetvar hittar man dom knapparna som fuska har då på support eller men där är bara engelska knappardet har du rätt i... byt bara ut bilderna (t.ex. den alldeles ovanför där trådtiteln står och knapparna och de. ladda bara upp dem nånstans och länka till dem.)
du har aldrig hört talas om den högra musknappen på ditt pekdon?