Jag ska köpa Pokémon FireRed ELLER LeafGreen.. Vilket är bäst? Är det någon större skilnad på dom??? :unsure: :unsure:
Firered/leafgreen
Det är olika Pokémon o så.
Jag tycker att du ska köpa FireRed.
Vilka Pokémon går det och fånga på FireRed som inte går och fånga på LeafGreen? :o
kan inte alla men här är några
leaf grren
slowpoke
och typ några til som jag inte mins.
fier red
ekans
shelder och mera
plus att i dom olike spelen är det olika chans att fånga ens vis pokemon
kolla mitt inlägg så finns det en länk
jag tycker fire red det har jag själv :)
Jag tycker leef green!
Jag har Firered,men Leafgreen tror jag är bättre.Man kan fånga fler Pokes där.
Har redan köpt ett nu och de va Firered :lol: ska fånga dom legendariska fåglarna där har bara fångat Zapdos, har försökt fångat Articuno DEN ÄR SVÅÅÅR!! :angry: letar efter Moltres i Victory Road eller va den nu heter :visslar: ;)
man fångar inte moltres i victory road man fångar hin i mt. ember -_-
här är en lista på vilka man kan fånga i firered och inte i leefgreen:
ekans
arbok
oddish
gloom
wileploom
bellosom
psyduck
golduck
groholite
archanine
shelder
cloyster
electabuzz
elekid
schyter
scisor
wopper
quagrise
murcrow
qwilfish
delibird
skymory
här är en lista på vilka man kan fånga i leefgreen och inte i firered:
sandshrow
sandslash
vulpix
ninetales
bellsprote
vippinbell
victrybell
slowpoke
slowbrow
slowking
staryou
starme
magmar
magby
pinsir
azurill
marill
azumarill
misdeveous
sneasel
remoraid
octillery
manete
=)
ursäkta felstavningar
↗ till inläggetJag ska köpa Pokémon FireRed ELLER LeafGreen.. Vilket är bäst? Är det någon större skilnad på dom??? :unsure: :unsure:
köp leif green det är mycket battre än fire red på leig green kan man få mew.
jag berättar hur på msn
och på red fire e det risk att det e på japanska
↗ till inläggetJag ska köpa Pokémon FireRed ELLER LeafGreen.. Vilket är bäst? Är det någon större skilnad på dom??? :unsure: :unsure:
han har redan köp fierred
man kan inte fånga mew och det kan inte vara på japanska det är helt upp till vilka pokemon man gillar mest
Ta Firered det är bäst absolut! :P Har det själv faktiskt.
Du är ju knasig,det är som man bara kunde fånga Suicune på Guld och man inte kunde få den på Silver,det är ju så jäkla konstigt eller hur?Va f*n det går inte....
↗ till inläggetNej,Det e lika stor chans att det e pa Japanska i Leaf green.Och det e aldrig pa Japanska.Finns en risk att det e de om du kaper det fran ebay.com.Vill du ha ett tips,jag kapte mitt Psp fran ebay.co.uk. :cool: :gitarr: :lol: :kungoch på red fire e det risk att det e på japanska