Hur tror ni att Halo 3 kommer bli :)
Halo 3
lite bättre än halo 2 och lite sämre en halo 4
dt kommer äga som f*n! :P halo e fett
Eftersom det kommer till Xbox 360 så kommer grafiken vara mycket bättre än på 1:an och 2:an. Ja, storyn är väll okej.. Man kan ju hoppas att det kommer några nya fiender, vapen, banor.. Bungie produktions kan prestera, det vet vi.
Jag tror det kommer vara snyggt men jag är absolut inget Halo f*n.
Det blir säkert ett effektivt försäljningsmedel som man dessvärre kommer tappa lusten att spela efter några veckor. Halo och Halo 2 är levande bevis på att tredje spelet i serien även kommer bli så.
va e de du säger jag har fick halo 2 när det kom ut och har inte gillar det fortfarande
Dom kommer ju släppa det samma dag som PS3 släpps. Det luktar hård försäljningstaktik här från Microsofts sida.
Dessvärre kommer dom torska rättså rejält ;)
Har alldrig kört Halo. Är det bra?
↗ till inläggetJapp..... :cool:Har alldrig kört Halo. Är det bra?
↗ till inläggetjag tror att det kommer vara jätte braHur tror ni att Halo 3 kommer bli :)
Ska kanske köpa Halo...
har haft halo sen första dan har f*n inte tröttnat en
men jag msåte påpeka en sak det kommer inte bli not halo4
det har dom redan svarat på
bara att kolla på bungies hemsida
↗ till inläggetTja... Men 3 spel av samma titel är rätt bra.har haft halo sen första dan har f*n inte tröttnat en
Om inte Bungie utvecklar ett fjärde spel gör någon annan det. Världen skulle i stort sett gå under hos alla Halofans om det inte kommer fler än 3 spel.
Kommer bli grymt.Hoppas på xbox live också.Man dör jätte lätt på Halo 2 tycker jag.
det måste ju komma till original xbox också. fast det är väl nåt försäljar knep eller nåt.
↗ till inläggethar haft halo sen första dan har f*n inte tröttnat en
Halo äger som fn B)