tyanitar (i crystal) eller rayquaza (i ruby) på level 100
Vilken Eller Vilka Är Din Starkaste Pokemon.
Min starkaste är Charizard Lv: 90 (FireRed)
Jag har även Ruby kommer ej ihåg mina Pokémon där men är det någon som vet hur man får Bagon? På Ruby?? Jag vet att den finns i Meteor Falls men jag hittar den inte. :unsure:
Skriv ett eget ämne
↗ till inläggetJaja förlåt då ja bara undra <_<Skriv ett eget ämne
Min Raykazza på 100
↗ till inläggetSkriv ett eget ämne
Du beter dig som om jag vore arg.Men det är jag inte,jag säger bara det jag tycker du ska göra.
↗ till inläggetVad gör doom desire?jag har aldrig sett den!Mina är alla pokemon på lv 100
men min bästa av dem e Jirachi lv: 100 bästa attack är doom desire
den slår väll fienden.. eller vad menar du? att den ska heala.. tror inte det asså om den är en jätte bra attack så borde den ju attackera
edit, aight?:
hur ska man veta om du har sett den eller inte.. gö inte ? frågetecken efter sånt.. man kan tro fel.. typ: jag har Mewtwo?Vad gör doom desire?jag har aldrig sett den?
Oj!jag ska ändra på det!
Doom Desire är en Steel-attack som man måste ladda upp innan den atteckerar.
DOOM DESIRE ÄGER DEN DÖDAR FETT :evil:
↗ till inläggetOk,tack!Doom Desire är en Steel-attack som man måste ladda upp innan den atteckerar.
Mina 3 bästa på emerald är:
Rayquaza lv 75
Groudon lv 75
kyorge lv 71
Sceptile lv 72
Håller på att träna Metagross och Aggron
Doom Desire har en hög Power.
vad alla ska fuska.... Den bästa pokemonen jag HAFT..är Typhlosion på lvl 96 som jag TRÄNADE upp inte fuskade med nån apparat...
Den bästa jag har nu är väl Charmeleon på Lvl 30(har nyss köpt Fire red)
Hmpf.....Du,jag fuskade inte mina Pokemon till level 100,jag gjorde det på hederligt vis!
Du kanske inte gör det..men nästan alla andra gör det..
Jag brukar inte fuska.Och man fuskar inte när man tar Jirachi förutom om man får den via AR och GS.
Nej om man får Jirachi på hederligt vis är det inte fusk... Men det är fusk at fixa pkemon som Mew,Celebi och sen legend Pokemonen med Action Replay eller Gameshark..Celebi och Mew kan man få på annat vis,ett jobbigt sätt men hederligt..detsamma gäller Jirachi... Har hört att Dionysus ska vara med i fire red och leafgreen?? eller var det emerald...
Menar du Deoxys?
Jo,man kan möta den i både FR/LG/E