Jag har klarat hela den vanliga (alltså inte den gömda) och alla rum är färgfyllt utom ett enda.
Det ligger på bottenvåningen (samma våning som Luigi kommer in i slottet från utsidan) och ligger mellan hallen och Shivers (gubben med facklan) rum.
Det är ingen dörr som leder till den och jag har undersökt och tagit reda på att tvillingarnas rum ligger ovanför.
Och ovanför tvillingarnas rum ligger en korridor (mellan rummet fullt av rustningar och rummet med telefoner) eller var det bara rummet med telefoner?
Och högst upp är det taket.
Det finns ingenting under rummet som jag inte kan nå, det vill säga att källaren är ju smalt och det finns inte många rum.
Man ska ju kunna ta sig in i den rummet? Varför skulle den finnas där om man inte ska vara där?
Jag har undersökt alla rum jag nämnt noga och alla rum runt rummet jag inte kan nå.
Ingenting har jag hittat.
Observa att det INTE är den dolda rummet som är fullt av pengar och som man kan nå genom att falla genom ett hål i taket.
Och en lite fråga till...
Om man använder Game Boy Horror på jordgloben på byrån i tvillingarnas rum, så dyker det upp "WHAT IS THIS?" och en svart ruta på globen med en vitt frågetecken inuti.
Betyder det något? Jag har aldrig sett sådant någon annanstans i slottet.