snäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung:
Hjelp Pokemon Ruby
↗ till inläggetsnäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung:
hjelp = hjälp
snäla snälla
liger = ligger
Pokemon = Jag kör inte :P
↗ till inläggetsnäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung:
Men sluta rätta, man förstår ju iaf! Och vad gör du i Pokemon Forumet om du inte spelar Pokemon... Ps. Svara inte på min fråga Threeforce det skulle bara vara onödigt! Ds.
även om det e onödigt måste jag rätta dig MED! med att detta e GBA forum inget pokemon forum
oj :P aja men detta är GBA forum och orka skriva i detta inlägg om du inte spela pokemon. och du tråd skapare, om du tror att du inte får svar spamma inte utan bara vänta :P nån gång är det nån luffare som svarar =)
Era spammers <_<
Och Wish_Maker, hur har du mage till att kalla mig för luffare? :P
Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE.
Du får bara leta på det finns inget annat sätt(möjligen att byta)!
Och så finns ett val till:
AR
Eller GS! ;)
Finns överallt där det finns sjögräs!
Jag fick leta en hel dag efter den. Extremt ovanlig"!
När jag har startat om så möter jag typ den som den första pokemon jag ser under vattnet!
ja du har rätt, jag mötte först clamperl direkt första steget i sjögräset.. sen en till sen Relicanth, jag tycker inte den är ovanlig + att jag råka döda den första men hittade en till.. och innan jag starta om och skulle hitta Relicanth så hittade jag han men råka döda, sen andra gången 2 steg från den första platsen så fånga jag han..
Konstigt...Jag brukar möta Chinchou allra först.
det är lätt att möta relicanth :zzz:
↗ till inläggetok men ska man gö dive eller surf eller snäla säg :)Era spammers <_<
Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE.
Dive ska du använda och sen leta under vattnet..
↗ till inläggettack :DDive ska du använda och sen leta under vattnet..
↗ till inläggetEra spammers <_<
Bifoga inte bilder i onödan
↗ till inläggetok <_<Era spammers <_<
Det brukar inte ta SÅÅÅÅ lång tid för mig att hitta Relicanth typ efter 7 steg brukar jag hitta den. Men den är bara lite ovanlig inte jätte ovanlig! :P