💬
Logga in
Fuska.se

Hjelp Pokemon Ruby

28 svar · startad

Trådstartare #1

snäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung:

↗ till inlägget

snäla hjelp mig jag vet vad  relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni  :kung:

hjelp = hjälp

snäla snälla

liger = ligger

Pokemon = Jag kör inte :P

↗ till inlägget

snäla hjelp mig jag vet vad  relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni  :kung:

Men sluta rätta, man förstår ju iaf! Och vad gör du i Pokemon Forumet om du inte spelar Pokemon... Ps. Svara inte på min fråga Threeforce det skulle bara vara onödigt! Ds.

även om det e onödigt måste jag rätta dig MED! med att detta e GBA forum inget pokemon forum

oj :P aja men detta är GBA forum och orka skriva i detta inlägg om du inte spela pokemon. och du tråd skapare, om du tror att du inte får svar spamma inte utan bara vänta :P nån gång är det nån luffare som svarar =)

Era spammers <_<

Och Wish_Maker, hur har du mage till att kalla mig för luffare? :P

Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE.

Du får bara leta på det finns inget annat sätt(möjligen att byta)!

Och så finns ett val till:

AR

Eller GS! ;)

20 Aug 2005

Finns överallt där det finns sjögräs!

Jag fick leta en hel dag efter den. Extremt ovanlig"!

När jag har startat om så möter jag typ den som den första pokemon jag ser under vattnet!

22 Aug 2005

ja du har rätt, jag mötte först clamperl direkt första steget i sjögräset.. sen en till sen Relicanth, jag tycker inte den är ovanlig + att jag råka döda den första men hittade en till.. och innan jag starta om och skulle hitta Relicanth så hittade jag han men råka döda, sen andra gången 2 steg från den första platsen så fånga jag han..

Konstigt...Jag brukar möta Chinchou allra först.

det är lätt att möta relicanth :zzz:

Trådstartare #15
↗ till inlägget

Era spammers <_<

Relicanth finns under vattnet nära Sootopolis City. Den är OVANLIG, så leta får du göra LÄNGE.

ok men ska man gö dive eller surf eller snäla säg :)

post-28924-1124701847_thumb.jpg

Dive ska du använda och sen leta under vattnet..

Trådstartare #17
↗ till inlägget

Dive ska du använda och sen leta under vattnet..

tack :D
↗ till inlägget

Era spammers <_<

Bifoga inte bilder i onödan

23 Aug 2005
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Era spammers <_<

ok <_<
24 Aug 2005

Det brukar inte ta SÅÅÅÅ lång tid för mig att hitta Relicanth typ efter 7 steg brukar jag hitta den. Men den är bara lite ovanlig inte jätte ovanlig! :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in