Vad ska man göra på det första testet i flygskolan? Har startat, flygit runt och landat, men inget händer... Vad går det egentligen ut på?
Flygskolan
start flygplanet lyft tryck på lyft upp hjulen och flyg in i den röda ringen
↗ till inläggetstart flygplanet lyft tryck på lyft upp hjulen och flyg in i den röda ringen
Vilken röda ring?
Vart är flyg skolan nån stans jag har letat men hittar inte
den ligger typ i öknen, nära ett ställe där man kan spara. Det är en flygplats typ.
Ja, du köper den i ett uppdrag.
måsta man göra uppdraget?
Ja det måste man
Du kör det uppdraget där man ska köra runt och sedan landa. Det ska bara vara att lyfta, flyga igenom alla runda gula ringar och sedan landan i den röda markeringen på flygplatsen.
Hur klarar mn uppdraget där man ska förstöra 3 lastbilar på landningsbanan o sen förstöra 2 bilar som köra vid sidan av, med helikoptern?
Är det nån som kan klara flygskolan åt mig? :) Vore skitbra om nån kundet det. :rolleyes:
↗ till inläggetHur klarar mn uppdraget där man ska förstöra 3 lastbilar på landningsbanan o sen förstöra 2 bilar som köra vid sidan av, med helikoptern?
Är det nån som kan klara flygskolan åt mig? :) Vore skitbra om nån kundet det. :rolleyes:
och hur ska det gå till, menar du?
Komma hem till dig lr vadå?
↗ till inläggetHur klarar mn uppdraget där man ska förstöra 3 lastbilar på landningsbanan o sen förstöra 2 bilar som köra vid sidan av, med helikoptern?
Nä, men man kan ju kopiera sin save fil, o sen skicka den :P
↗ till inläggetbredvid öken militär basenVart är flyg skolan nån stans jag har letat men hittar inte
Nä, men det går att kopiera save-filen, sen skicka den till nån som kan ta över därifrån. Daah!
↗ till inläggetVart är flyg skolan nån stans jag har letat men hittar inte
Se nedan där ligger Flygskolan på Grand Theft Auto San Andreas :)
Jag har nog vart där
Man måste köpa flygskolan man måste först klara den sista landen för att få den.
Jag har några tips.
Få alla brons stunt plan
Få alla silver Hydra
Att det uppdraget ska vara så svårt :D när du ska spränga lastbilarna så är det bara att vinkla helikoptern lite och spamma raketer...typ.
Bilarna är det bara att jaga med kulsprutan.