Kan man bara fånga Wailmer med Super Rood? :visslar:
Wailmer
Ne,med Good Rod också.Men inte med Old Rod dock :/
↗ till inläggetHmm, okej jag hade nyss börjat om men vart va det man fick Good rod nu igen? Ganska långt fram har jag för mig? :oNe,med Good Rod också.Men inte med Old Rod dock :/
Jag har glömt bort var man får Good Rod,men Super Rod ligger i Mossdeep City.
av en fiskare på route 118
På Route 28 ja.Men dom är ovanliga.
↗ till inläggetPå Route 28 ja.Men dom är ovanliga.
heh, Du menar väll route 128
Du kan möta den lite överallt, men det gäller att hitta rätt vatten att leta i!
För DOM måste man nog ha SUPER ROD!!?? B) Jag menar, Wailord är ju världens största Pokémon!
↗ till inläggetJa,det måste han ha menat!På Route 28 ja.Men dom är ovanliga.
↗ till inläggetFånga hans första utväckling, då kan du bara treäna upp han!För DOM måste man nog ha SUPER ROD!!?? B) Jag menar, Wailord är ju världens största Pokémon!
Okej han utvecklas i lv 40.. :blink: Sorry om jag byter ämne lite men kan man fånga Lugia i Pokémon Firered?
Nix,bara om man skickar in sitt spel till clubNintendo!Du kan gå in på deras hemsida HÄR!
Okej på Ruby då? Asså, är Groudon, Rayquaza, Regice, Registeel & Regirock dom ända legendariska man kan fånga!?
latias/latios vem finns i vad?
↗ till inläggetLatias finns i Sapphire & Latios i Ruby! I Emerald kan man fånga båda tror jag..latias/latios vem finns i vad?
ja!! det kan man
Ja,det kan man,men då måste man köra spelet 2 gånger.
Eftersom mamman undrar vilken färg den hade,om du tar blå kan du hitta Latios,om röd så Latias.Men om man ska fånga båda utan att starta om så får man göra somi Ruby/Sapphire,fixa en biljett till Southern Island!Precis som Smash så måste man skicka in den till CN.
↗ till inläggetOkej på Ruby då? Asså, är Groudon, Rayquaza, Regice, Registeel & Regirock dom ända legendariska man kan fånga!?
du glömde kyogre :P