[/code]tycker ni jag ska köpa x-box ????
Tycker Ni Jag Ska Köpa X-box ?
Ja det tycker jag! :D
jag med jag köpte mitt i går jag e jätte nöjd :D :kung:
Det är särskilt kul att man kan spela Live! :D
Absolut ska du köpa Xbox eller att vänta med att köpa det tills X360 kommer ut till Jul
Spara på dina pengar för allt i världen! :P Köp Xbox 360 såsnart, eller köp en Xbox när det kommer. Går ner förmodligen ca 700 kr i pris då.
köp en..SÅKLART!..eller så vänta till den finaste saken i världen..xbox 360.. :P
eller så kan man köpa playstation 3....e inget f*n till ps men ps3 ser rätt så lovande ut...
ja tycker PS3 ser ut som ski't
men men ....
"Smaken är som baken"
↗ till inläggetVet du när ps3 kommer ut? :kung:eller så kan man köpa playstation 3....e inget f*n till ps men ps3 ser rätt så lovande ut...
Jag tycker du ska köpa Xbox.. Jag har precis köpt ett :P ,,,, men vad kan man göra på Xbox 360 som man inte kan på Xbox... dom har bara gjort xbox 360 för att dra in pengar... :huh:
PS3 kommer ut ca våren/sommaren 2006 har dom sagt
↗ till inläggetPS3 kommer ut ca våren/sommaren 2006 har dom sagt
Vad har PS3 med om att _Kakashi_ ska ´köpa Xbox elr inte?!?!?!?! :angry:
Vad har PS3 med om att _Kakashi_ ska ´köpa Xbox elr inte?!?!?!?!
Han kan välja att inte köpa xbox å köpa ps3
men rent tekniskt är ps3 bättre i maskinvara men xbox har en fördel i spel....
Det är dåligt att man inte kan spela X-box spel på X-box 360.
Lövet_91: Playstation ser ut som våran brödburk och kostar massor med pengar. Grattis! Xbox 360 är också ful, men tacka vet jag priset!
Jo det har du rätt i men med "Det ser rätt lovande ut" så menade jag processor, grafikkort osv.
Köp Nintendo Revolution :cool: när det Kommer!! :kung:
↗ till inläggetNintendo Revolution ser verkligen ful ut. <_<Köp Nintendo Revolution :cool: när det Kommer!! :kung:
↗ till inläggetden e snyggare än både xb360 och ps3, fast om jag skulle köpa nån av dom skulle jag nog köpa ps3Köp Nintendo Revolution :cool: när det Kommer!! :kung: