💬
Logga in
Fuska.se

Bra Pris Pa Psp

25 svar · startad

Trådstartare #1

:kung: Hej,jag e seker pa att du vill ha ett Psp till bra pris,hemsidan till detta hetter www.ebay.co.uk (engelsk).Jag kapte mitt till ett pris av 130 pund (cr 1900 kr).

Ja, det var ju rätt billigt. Själv fick jag en fet rabatt av farsan när han köpte det åt mej i usa. Jag betalade 800 kr och fick psp (alla tillbehör som hänger med åxå förståss), väska för psp och spel, 512 mb minneskort, gone in 60 seconds (jävligt bra bilfilm), untold legends (spel) och dynasty warriors (spel).

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Ja, det var ju rätt billigt. Själv fick jag en fet rabatt av farsan när han köpte det åt mej i usa. Jag betalade 800 kr och fick psp (alla tillbehör som hänger med åxå förståss), väska för psp och spel, 512 mb minneskort, gone in 60 seconds (jävligt bra bilfilm), untold legends (spel) och dynasty warriors (spel).

Wow ,det var ett bra pris.Var fick du din Ratchet bild fran. :medieval:

vet redan,vilka spel har du. :rolleyes:

Dubbelposta inte i fortsättningen, ändra ditt förra inlägg istället //epaaj

Senast ändrad:

bara dynasty warriors och untold legends men vi kan ta det i pm istället

10 Sep 2005
Trådstartare #5
↗ till inlägget

bara dynasty warriors och untold legends men vi kan ta det i pm istället

Vilket gillar du best. :gitarr:

jag vet inte men detta går of topic och det vore tråkigt om du fick en varning... :( Men båda är jätte kul fast dynasty warriors är mkt svårare

Trådstartare #7
↗ till inlägget

jag vet inte men detta går of topic och det vore tråkigt om du fick en varning... :( Men båda är jätte kul fast dynasty warriors är mkt svårare

Tillbaka till emnet. :rolleyes:

ja, det är ju ett jätte bra pris men ingår frakt i det priset som du skrev?

Trådstartare #9
↗ till inlägget

ja, det är ju ett jätte bra pris men ingår frakt i det priset som du skrev?

Ja det gar det.Farsta klass(det vill sega best).
12 Sep 2005

så ca 1900 kr inklusive feakt. Ett mkt bra pris

Trådstartare #11
↗ till inlägget

så ca 1900 kr inklusive feakt. Ett mkt bra pris

Ja,jag var glad far drt :lol:
13 Sep 2005

var det där du beställde ditt?

Trådstartare #13
↗ till inlägget

var det där du beställde ditt?

Pa www.ebay.co.uk
16 Sep 2005

ok.

Kan man spela filmer & spel här från sverige på Amerikanska PSP? Har för mig att det är något speciellt om Regionerna eller något sådant.

Väldigt okunnigt om detta i alla fall.

Köpte du det på Ebay? Det var otroligt billigt... Men är det inte bättre att köpa ett i en riktig affär eller så. Man får kvitto och man vet vart man kan vända sig om det skulle bli fel på den eller så.

17 Sep 2005
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Kan man spela filmer & spel här från sverige på Amerikanska PSP? Har för mig att det är något speciellt om Regionerna eller något sådant.

Väldigt okunnigt om detta i alla fall.

Köpte du det på Ebay? Det var otroligt billigt... Men är det inte bättre att köpa ett i en riktig affär eller så. Man får kvitto och man vet vart man kan vända sig om det skulle bli fel på den eller så.

1.Man kan ge det tillbaka om man inte gillar det,2. du hoppar av topic.tillbaka till emnet.
19 Sep 2005

på ett amerikanskt psp kan man spela alla spel men bara amerikanska filmer än så länge. men han sa väl hatt han beställde det från england och det är ju samma region som sverige väl...

2 Nov 2005

Hittade en väldigt billig sida! http://www.teknikboom.se/

Trådstartare #19
↗ till inlägget

Hittade en väldigt billig sida! http://www.teknikboom.se/

Cool sida,billiga priser.
4 Nov 2005

Varning! KÖP INTE FRÅN TEKNIKBOOM!

http://www.cint.se/debatt/ShowPostFlat.aspx?PostID=13358

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in