💬
Logga in
Fuska.se

Tos

22 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Tycker ni ?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tycker ni ?

Har du klarat spelet? :)
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Ja! gjorde d typ 5 halv 6 idag ;D

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ja! gjorde d typ 5 halv 6 idag ;D

Vad tycker DU om slutet då?

Tycker slutet va ganska bra, men jag tycket Lloyd hadde stora vingar...

7 Sep 2005
Nivå 4 · Lärling

Det är dåligt att Lloyd står och snackar och så kommer eftartextera bara innan han hinner avsluta meningen. :angry:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Tycker jah oxå :P man får ju inte veta vad han döpte trädet till ;P

Men vrf fick Lloyd vingar? blev han en ängel lr ?

Men jah trodde spelet var 80 timmar..min polare sa att d va d iaf.. men jah klarade d mykket snabbare ;S

Tror Lloyd vart en ängel för att Kratos va en

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tycker jah oxå :P  man får ju inte veta vad han döpte trädet till ;P

Men vrf fick Lloyd vingar? blev han en ängel lr ?

Men jah trodde spelet var 80 timmar..min polare sa att d va d iaf.. men jah klarade d mykket snabbare ;S

Jag klarade spelet på 88 timmar. ;)
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

Va? jah klarade d på 51...har jah missat nått då lr :S?? ..lr d står d där man savear.. 51: .... när jah hade klaratb d...

Senast ändrad:

8 Sep 2005
Nivå 2 · Novis

du har missat en hel del kan jag nog säga paper mario, har du fixat dem flesta titles? Har du fixat Devils armsen för att sedan träna upp dem och hämta dem på din andra spelomgång? Har du gjort alla sidequests(som man egentligen inte behöver göra men är roliga att göra iallafall)? Har du byggt upp Staden Luin igen? Har du klarat av abbysion? och föresten när du har klarat ut spelet så borde du köra det igen men på den ultimata svårighets graden då kan du få dina devils arms och om du tränat upp dem så är dem ännu starkare

9 Sep 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag tyckte slutet var helt ok. Jag brukar vilja ha ut mer i slutet så jag blir besviken på alla spel... Men det var rätt bra.

Egentligen så kan man ju säga att de sista fem timmarna var "slutet"

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Jag tyckte slutet var helt ok. Jag brukar vilja ha ut mer i slutet så jag blir besviken på alla spel... Men det var rätt bra.

Egentligen så kan man ju säga att de sista fem timmarna var "slutet"

Håller med dej ;)

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker dom skulle göra en TOS film. Det skulle nog bli bra. :)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15

HAha jaa:P

Nivå 4 · Lärling

Det sista filmen i spelet såg ju ut som en tecknad film, ungefär som pokemon.

↗ till inlägget

Jag tycker dom skulle göra en TOS film. Det skulle nog bli bra. :)

Den skulle nog bli lång...
9 Jul 2006
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

du har missat en hel del kan jag nog säga paper mario, har du fixat dem flesta titles? Har du fixat Devils armsen för att sedan träna upp dem och hämta dem på din andra spelomgång? Har du gjort alla sidequests(som man egentligen inte behöver göra men är roliga att göra iallafall)? Har du byggt upp Staden Luin igen? Har du klarat av abbysion? och föresten när du har klarat ut spelet så borde du köra det igen men på den ultimata svårighets graden då kan du få dina devils arms och om du tränat upp dem så är dem ännu starkare

Vad är devils armsen och allt? :o , Jag följde bara vad lloyd och alla andra sa att man skulle göra. och då klarade jag det nu på 41h. , Halva tiden. Så jag har ju missat halva spelet. Nån som kan hjälpa lite .? PM:a mig

Nivå 3 · Lärling

tos ?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20

Jo, 41 för mig med. Aja. Finns det inget spel som är väldigt lik det här spelet. Tycker det var bra handlig om ändlarna och allt. Gillar karaktärerna också.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in