Svårt att bestämma mellan Orc Warlock och Tauren Druid...
Gnome Warriors e rätt fräcka o.0
Svårt att bestämma mellan Orc Warlock och Tauren Druid...
Gnome Warriors e rätt fräcka o.0
Human Warlock
Har ändrat mej
Men tauren äger fortfarande men det ska vara Hunter :kung:
Dwarf Paladin
Mujo e du det lr? Kan säga att dem äger men e tråkiga. -.- Annars så säger jag Gnome warrior!
Human paladin e bra tycker jag och tauren druid e också skön! man paladin e bäst!
och till david_og LOL väx up det e ett spel hur gammal e du 11 eller :P
mogna till lite du kan bli stämd för sånt
ne hunter är rolig
min är orc-hunter :)
↗ till inläggetHuman paladin e bra tycker jag och tauren druid e också skön! man paladin e bäst!
Nu förolämpade du mig -.- Jag e ju 10! Men aja.. Tyvärr e alla inte lika seriösa. Aja tebax till ämnet!
Ja hunter är väldigt rolig.
TAUREN DRUID FTW!!!!!! undead rogue e oxå cool
ne hunter är rolig
Själv tycker jag att blizzard misslyckats med NE hunter...
Hunters e ganska roliga, speciellt me nya patchen.. Jag valde Troll men insåg sen att ja skulle startat en alliance istället. Nightelf hunters har sitt + med att dom kan "ambusha".. Shadowmelt och Aimed shot e ganska nice
Dvärgar ;D.
Gnome Warlock :D
↗ till inläggetHuman paladin e bra tycker jag och tauren druid e också skön! man paladin e bäst!
Stämd för att ni suger , jag är 13 . därför spelar jag inte på gAy alliace sidan dom suger,alla som väljer dom har spån i huvudet . Tauren Warrior FTW
Balzzer lvl 60 Tauren warrior
Byson lvl 60 Tauren Hunter
Gandie lvl 60 Orc Warlock
Marcel lvl 56 Undead Rouge
Det är bara ett spel, och du kommer att fatta hur omogen du har vart senare i livet...
Vilken server kör du på David OG??
Jo... var tog den där spelglädjen vägen?
För övrigt är väl det enda kända sättet att få spån i huvudet att vara oförsiktig på en arbetsplats eller träslöjden? :huh:
det är sant var mycket ballare att lira ibörjan , när man va ny , nu bara går jag runt och hatar alliance :D .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in