💬
Logga in
Fuska.se

Untold Legends,hjelp Nu.

6 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

:( Jag vill ha hjelp med detta.Ner man ska hitta denna Queen spider i Western cabakobs(eller vad det nu hetter)i alla fall sa ner man ska ner till tredje vanningen sa star det,A rope would be usefull here.Jag undrar,VAR hittar man det repet.

7 Sep 2005
Nivå 7 · Fuskare

Repet får du av madam diana senare i spelet. Men spindel drottningen finns i forgotten catacombs tror jag det heter. Det stället ligget i holowing pine (baren där man börjar). Om du går in bakom disken så finns det en väg där. Ps. titta alltid i quest journal (select och bläddra med l & r) för där står det vart man ska bättre än vad personerna brättar. Håll inne R och tryck fyrkant så får du en minikarta i hörnet som hjälper att hitta bossen (markerat med ett rött djävuls ansikte)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Repet får du av madam diana senare i spelet. Men spindel drottningen finns i forgotten catacombs tror jag det heter. Det stället ligget i holowing pine (baren där man börjar). Om du går in bakom disken så finns det en väg där. Ps. titta alltid i quest journal (select och bläddra med l & r) för där står det vart man ska bättre än vad personerna brättar. Håll inne R och tryck fyrkant så får du en minikarta i hörnet som hjälper att hitta bossen (markerat med ett rött djävuls ansikte)

Tack,oh ja,kan du nagra koder tillUntold legends?
9 Sep 2005
Nivå 7 · Fuskare

nepp men det kan jag nog kolla upp. men säker på att du vill ha fusk innan du varvat det?

10 Sep 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

nepp men det kan jag nog kolla upp. men säker på att du vill ha fusk innan du varvat det?

Ja tack. :student:
Nivå 7 · Fuskare

aja, kolla på gamefaqs.com, där vet jag att det finns fusk

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

aja, kolla på gamefaqs.com, där vet jag att det finns fusk

Tack

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in