💬
Logga in
Fuska.se

Idol 2005

41 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mikael: Give me one reason why I should. Better luck next time.

Rowyn: Haha, visst.. Eftersom jag spelar en del (Elbas, trumpet, trombon), så lär man sig att hitta gehör och så vidare.. Sen hur vältränad min röst är, jo, det är en annan historia.

Men jag vill vara med nångång för att göra bra TV. "Du har gått vidare, vi ses i Sthlm".. "Nej, jag vill inte. Låt håret växa ut lite, hejdå".

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag funderar själv på att skicka min syster nästa år och retas genom att göra hennes otroligt fina sångövningar bara för att j*vlas med juryn. Hon asgarvade bara åt mitt förslag :(

Senast ändrad:

14 Sep 2005

Norrlands tjejen ägde ju!!! f*n va bra om hon blir nästa idol...!!! YEEE!!! Norrland = PWNAGE!!! :) men asså jag har inte renar och går runt med lapp kläder som hon typ.. men ändå Norrland = Pwnland!!! :P

Tre utropstecken är nästan för mycket, och du upprepade proceduren 3 ggr.

/NesseN

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Mikael: Give me one reason why I should.

Nej nej, men då ska du inte tro att vi ska tro dig, då tror väl jag att du sjunger som en kratta.

Nivå 5 · Fuskare

Idol 2005.... varifrån har jag hört det? Nä jag skojja bara klart at man kollar på Idol, speciellt på do dåliga! ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag bryr mig inte? :) Jag vill inte framstå som en sångare heller. :huh:

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

tycker att idol är bra... men bara uttagningarna. idol juryn är bara ärliga. Har man så dålig självinsikt så att man tror att man kan vinna när man är 35+, och absolut inte kan sjunga så får man skylla sig själv. Är man med i leken så får man leken tåla.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Varför skrev du "Tro mig." då?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Norrlands tjejen ägde ju!!! f*n va bra om hon blir nästa idol...!!! YEEE!!! Norrland = PWNAGE!!! :) men asså jag har inte renar och går runt med lapp kläder som hon typ.. men ändå Norrland = Pwnland!!! :P

Tre utropstecken är nästan för mycket, och du upprepade proceduren 3 ggr.

/NesseN

synd att hon åkte ut ikväll bara...

Mikael & Mellanmjölk... Släpp det där nu. Mellanmjölk får väl vad fasen tycka om att han sjunger bra. Får heja på honom nästa år om han skulle komma med. ^.^'

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Mikael & Mellanmjölk... Släpp det där nu. Mellanmjölk får väl vad fasen tycka om att han sjunger bra. Får heja på honom nästa år om han skulle komma med. ^.^'

Och jag får väl för fasen tro att han snackar dynga?

Säger man att man kan sjunga, så kan han väl lägga in ett klipp där man får höra?

Och nu när han inte vill det, så tycker jag att han inte ska säga "Tro mig." och dylikt.

Senast ändrad:

Det får du gärna göra... Men gör det då hellre via PM eller MSN. Låt oss nu diskutera om själva ämnet handlar om.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Haha.. Mikael, jag bryr mig inte. Me don't wanna be popstar. Så, wtf, jag kan skryta hur mkt som helst. Men jag publicerar inget :)

15 Sep 2005

Aja... Du får isåfall säga till när du anmäler dig till Idol nästa år, Mellanmjölk. Då blir det att dekorera några flaggor och ölhjälm måste väl självklart också fixas då?

Satsar inte i musikvärlden,tänker mer på serievärlden.....

Killen som sjöng Balala......nåt var ju asbra,men har ni inte sätt den killen som bara skrek och sen stoppade i 3 sekunder och började igen?Det var kul :D

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #36

Men idol igår va ju bäst ! Killen som ska sjunga Mandy o han har inte med ordet mandy en gång i hela sången som e på 3 min :P + HAN GÅR VIDARE ! Sen födelsedags barnet som sjöng mandy men istlt sjöng Oww Krishti !

Synd att norrlänningen åkte ut ! Nu hejar jag på pinky ( Hon med råsa hår )

Sebastian tycker jag ser ut som en mager Martin Stenmark. I alla fall så hejar jag på de som gör sitt bästa... Dock inte på Cindy, riktig bitchig av sig :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

men nu när veckofinalerna börjar tycker jag inte Idol är lika kul längre. vet inte varför men så är det enligt mig!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #39

Jag vet varför jag inte tkr vecko finalerna är lika roliga ! För nu gör ingen bort sig längre :P

16 Sep 2005

Om de igentligen bara kunde fixa till sig ett program som faktiskt var seriöst och inte så nedtrackande som Idol skulle det vara perfekt.

Tittade på programmet "So You Think You Can Dance" på femman och tyckte det var ganska tråkigt men mycket seriöst dock.

Lite intriger vilket var tråkigt och för många fåniga personer med i själva spelet. Om Idol skulle kunna bli som det, skulle det bli mitt favoritprogram.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in