hjälp svara för svar på lava banan.Jag hjälper ochså :student: svara snälla :D :visslar: :lol:
Hjälp Till Star Wars Sith
Förklara lite mer tack.
↗ till inläggetnär man ska ta sig till kontroll rummet och träffa DARK VARD.Förklara lite mer tack.
hjälp!!!!!!
↗ till inläggetDet finns ingen i kotor2 som heter Dark Vard. Om det är Kotor du menar.Förklara lite mer tack.
↗ till inläggetKONTROLLRUM!!!!Sen kommer man till dark vard. :blink: :huh:Förklara lite mer tack.
↗ till inläggetMenar du verkligen "Star Wars Knights of the old republic 2 the sith lords"? :huh:Förklara lite mer tack.
hjälp svara för svar på lava banan.Jag hjälper ochså svara snälla
altså de e j*vlit klyftigt å säga vilket spel man menar....(det finns ett antal star wars spel)
Han kanske menar episod 3? :huh:
Jag tror inte det finns nån som heter Dark Vard där heller.
↗ till inläggetNä. Men det att han nämde någon lava bana så kanske...Jag tror inte det finns nån som heter Dark Vard där heller.
han kanske menar dart vader eller vad han nu heter
Han menar kanske banan då man är obi-wan och ska möta Anakin?
vad f**n snackar ni om??
↗ till inläggetVi försöker komma fram till vilket spel han behöver hjälp med. :meddum:vad f**n snackar ni om??
HAHAHAHA
↗ till inläggetVad är så roligt? <_<HAHAHAHA
om dumskallen inte säger vilket spel han vill ha hjälp med så skit i tråden istället för att gissa :angry:
↗ till inläggetAllright då.om dumskallen inte säger vilket spel han vill ha hjälp med så skit i tråden istället för att gissa :angry:
han menar star wars episode 3 revenge of the sith spelet. ps emjol han heter inte dark vard utan darth vader.
man måste klara bannan som man slås mot anakin