Jag har klarat alla uppdrag förutom ett i staden Mizar, uppdraget heter Merope Monastery och man ska få ut alla motståndare så snabbt så möjligt. Jag behöver tips på vem som är bäst på att göra Ring out på en motståndare??? :blink:
Soul Calibur 2
ändrat
Nightmare, Kilik?
Voldo har en attack minns inte hur man gjordde den. Men man ger fram händerna som i boxning när man skyddar sej då flyger dom iväg. Då är det bara att göra så dom flyger ut ur bannan
Jag provade med Nightmare fasst han var för seg ..
↗ till inläggetHane e seg, man jag tror att man flyger rätt bra av hans attackerJag provade med Nightmare fasst han var för seg ..
↗ till inläggetFramot och y ska man göra med voldo eller links kastVoldo har en attack minns inte hur man gjordde den. Men man ger fram händerna som i boxning när man skyddar sej då flyger dom iväg. Då är det bara att göra så dom flyger ut ur bannan
LINK'S GREPPATTACK!! (R+A)
Nu har jag klarat det! ;)
↗ till inläggetVilken körde du med?Nu har jag klarat det! ;)
Mitsurugi, det är han jag är bäst med så det var därför. Och jag vann
utan att göra ring out på alla
Link är bäst anpassad för Weapon master eftersom han kan kasta ut folk sålätt
↗ till inläggetHans framot och y attak är skit braMitsurugi, det är han jag är bäst med så det var därför. Och jag vann
utan att göra ring out på alla
Ja han har många bra attacker
han är bästa gubben med hans A+B attack... vill man klara weapon master lätt ska man spela med Link så är det bara