Vad tycker du om det spelet?
Jag har sett på alla filmerna och tycker det låter bra. Men sen om man läser vad folk tycker säger dom att det e dåligt.
Vad tycker du om det spelet?
Jag har sett på alla filmerna och tycker det låter bra. Men sen om man läser vad folk tycker säger dom att det e dåligt.
Min kompis har det. Sk#t dåligt spel.
Varför är det skit dåligt?
det är roligt att för en gång skull vara en skurk
↗ till inläggetSån urusel grafik och handling.Varför är det skit dåligt?
Okej, är där inget bra som Multi player eller nåt?
↗ till inläggetMultplayerläget är ännu sämre än själva spelet.Okej, är där inget bra som Multi player eller nåt?
Om du ger spelet ett betyg. Vad skulle det va?
Välj ett numer mellan 1-10
Spelet är bra. Multiplayer är skit dåligt.
Varför e det de?
Ni kanske blir irriterande av att jag säger varför men vill ha svar.
E det dåligt för man inte kan ha boots eller e banorna försmå eller vad e det som e fel?
Barnnorna är mittimellan stora dom kan vara störe tycker jag. Men det är boots man vill ha, det är ju inga så det blir tråkigt då.
Okej, men är banorna tillräckligt stora om man e 4 pers?
Finns där stads banor? Ungefär som Istanbul i The world is not enough?
Nån stats banna tror jag det inte fanns men det finns en som är stor till komm jag på. fast dom flesta barnnorna är i barnnor som finns i själva spelet.
Hade inte alla barnnor s å är inte säker på om det finns nån stats banna eller inte.
Tittat på massor av bilder nu. När gubbarna blir skjutna så kommer nåt blått from då. Ska de föreställa blod eller?
jag tycker det är bland de sämsta GCN spel jag spelat... pga styrningen
↗ till inläggetTittat på massor av bilder nu. När gubbarna blir skjutna så kommer nåt blått from då. Ska de föreställa blod eller?
det kommer inget blod.
och spelet är bra och häftigt för man kan avvända 2 små vapen samtidigt :D
och jag ger det en 7 :kung:
betyg: 3/10... jag tycker det är alldeles för svårt... går ju knappt att sikta
Svårt?
De tär ju alddeles för lätt. Ger betyg 6 av 10.
Tycketr hälddre att du ska köpa Tome splitters 2
lätt... jag klarar inte ens första banan tack vara styrningen... det ska vara metroid prime styrning...
Okej hålle rmed om att styrning är dålig. Styrning får betyg 3/10
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in