Någon sida man kan köpa dom på???
inte gametronics! för dyrt....
vet ni om man kan lita på cd-wow.se??
Någon sida man kan köpa dom på???
Jag tror inte dom har börjat sälja färgade DSar ännu. Men vad vet jag.
Rosa DS & Ljusblå DS kommer att släppas i Europa samma dag som nintendogs den 7 Oktober altså.
mm jag vet det, men det finns ju 1 sida redan som säljer dom redan, då borde det väl finnas fler??
↗ till inläggetVilken sida är det som säljer det då? :unsure:mm jag vet det, men det finns ju 1 sida redan som säljer dom redan, då borde det väl finnas fler??
det är garanterat import från USA lr Japan.
Om jag var du skulle jag vänta 2 veckor och köpa ett svenskt i en affär som man kan lita på om något skulle hända...
↗ till inläggetNågon sida man kan köpa dom på???
Du kan LUGNT lita på cd-wow! Har själv beställt nintendogs och allt har blivit rätt!
man kan ju köpa nintendo dogs pack man får med ett rosa/ljusblått ds och nintendo dogs
↗ till inläggetNää!! Blå e typ snyggast! men jag komemr nog ändå skaffa rosa.. :PMEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!!
om det fanns blå DS+chihuahua and friends i ett nintendogs pak så skulle jag nog antagligen köpa det...
men jag köper nog rosa DS+daschund and friends i ett nintendogs pak.
men om det ej finns nintendogs pak så köper jag nog rosa DS+chihuahua and friends
↗ till inläggetHade för mig att det var Rosa DS + nintendogs: Dachshund & Friends och Blå DS + nintendogs: Labrador & Friends?MEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!!
↗ till inläggetJa!?MEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!!
har jag sagt nåt annat lr??? :huh:
↗ till inläggetMEN SILVER ÄR JU ÄNDÅ SNYGAST TYCKER JAG!!
På Siba kan man köpa Blå med Labrador
Och Rosa med Dachshund ;)
Webbhallen har.. ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in