💬
Logga in
Fuska.se

American Dad

15 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

10 oktober börjar American Dad på ztv. Nån som tror det blir skönt? Det är av samma skapare som till family guy så det borde bli bra.

Nivå 1 · Novis

jag har sett ett avsnit det äger jag tycker till och med att det är bättre än family guy synd att det bara kommer stt gå måndagar

5 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

jag har sett tre avsnit av det det är as kul :D

Nivå 4 · Lärling

nja det slår inte family guy men bra är det.fast jag tycker att det är lte för likt family guy.

8 Oct 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag har sett på 4 avsnitt och man håller ju på att skratta i hjäl sej :)

Nivå 1 · Novis

Det ska jag se på

Nivå 4 · Lärling

Jao ska se

Nja... Håller mig till Family Guy. Peter har en sådan skön personlighet och sådan sjuk miffo humor att det faktiskt slår varenda komedi serie jag någonsin sett. ^^

9 Oct 2005

Har bara sett reklamen :) Jaså, går det på måndagar? Då ska jag väl kolla på den imorgon. Jaså, trodde att den hade börjat för några veckor sen? Jaha, det är väl bra att man inte missar den första avsnittet.

Visst är American Dads haka lite för väl lik familjens Guys grannes :)

Senast ändrad:

10 Oct 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Det var ju fett skönt ^^;

Ni skulle bara sett han när han höll på med pistolen hela tiden och hade makt xd

11 Oct 2005

Nej usch... Värdelös humor. De enda som är roliga det är väl Fisken och utomjordingen >.<'

Nej, vad besviken man blev ju!!!

Skrattade bara ansträngt till några ögonblick, bara för att man liksom ska göra det.

Kommer inte att följa serien.

16 Oct 2005

Blev också besviken, trodde den skulle vara bättre.

Nivå 0 · Nykomling

Amerikanischer Vati Haha mag ich dieses Erscheinen whery viel

haha skoja jag såg det i måndags och tyckte väll att det var rätt kul men family guy är mycket roligare :P när lois syster ska föda barn så när dom är hemma oss hon så välter peter en lampa han ba flytar sängen över den som om ingen märkte xD han är så härlig.

17 Oct 2005
Nivå 5 · Fuskare

Nae, det sög. Håller mig till Family Guy.

Ser någon andra avsnitt av American Dad ikväll? Inte jag i alla fall :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in