💬
Logga in
Fuska.se

Majoras Mask

17 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hur får man hästen i majoras mask?Hur kommer man till 3:dje bossen?

plz hjälp mig :kung:

Nivå 2 · Novis

häst man måste ta och spränga bort stenen som ligger i vägen för ranchen och sen går du till tjejen och pratar med hennne då ber hon dig att skjuta tio ballonger och efter det så får du epones song och då kan du bara spela sången och epone kommer till dig. och du behövde hjälp med tredje bossen jag har inte kommit där än håller på att komma till templet. men jag spelar inte så ofta.

12 Sep 2004
Nivå 1 · Novis

hej jag tror att vi är på samma ställe.....

Nivå 2 · Novis

jag vet inte ska fråga pappa han vet det

14 Sep 2004
Nivå 4 · Lärling

Om du är i tredje templet måste du ju ha fått hästen. Men du kanske undrar hur man kommer till tredje templet? Först måste du till Great Bay. Gå ut genom Clock Towns västra port och gå rakt fram så kommer du till några staket. Hoppa över dem med Epona, så är du i Great Bay.

Nivå 2 · Novis

han svarar aldrig

9 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

han svarar aldrig

Men vart ska man lägga egen och hur. pricis fått Hokshot

:D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

han svarar aldrig

Allså jag är i Great bay och har pricis tjuvlysnatt på det Piraterna sa. Och sen har jag tagit eget och Hokshott men vet inte v :unsure: :unsure: :unsure: ad jag ska göra sen. Snälla hjäpl mej
21 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

vart får man hookshot?

är också där

22 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

hookshoten får du vid Gerudo's Fortress. När du kommit till ett rum där du kan kolla ner genom ett litet fönster så kommer du att se några gerudo vakter står och prata, efter det ska du skjuta en bil på en bikupa som hänger i taket, när den rammlar ner kommer vakterna att lämna rummet så att du kan gå in utan att bli upptäckt. i det rummet finns det en skattkista som hookshoten finns i.

26 Oct 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

hookshoten får du vid Gerudo's Fortress. När du kommit till ett rum där du kan kolla ner genom ett litet fönster så kommer du att se några gerudo vakter står och prata, efter det ska du skjuta en bil på en bikupa som hänger i taket, när den rammlar ner kommer vakterna att lämna rummet så att du kan gå in utan att bli upptäckt. i det rummet finns det en skattkista som hookshoten finns i.

Du menar väl en Pil... :D
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Var hittar man bilar???? :rolleyes:
6 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Hej jag skulle verkligen behöva hjälp på MM . jag har fastnat lite jag vet att man ska spränga bort den stora stenen på dag 1 till ranchen . men han goron snubben i i bomb shop säger bara att jag är för liten för att bära den där powder keg eller vad den heter ? hur gör man då ?

Nivå 0 · Nykomling

vart finns goron spöket nånstans ? :)

28 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

någon som kan säga var sakons gömställe finns i ikana canyon ?

e de zelda ockarina of time så vett ja hur man klarar hela spelet

fast ni kanske snakar om ett annat spel men ja känner igen de ni säger så....

de kan ju va ockarina of time fast nu e de väldigt länge sen ja spela B)

29 Nov 2005
↗ till inlägget

i affären ;)

4 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

någon som kan säga var sakons gömställe finns i ikana canyon ?

Till höger direkt när du kommer in i Ikana Canyon.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in