💬
Logga in
Fuska.se

Poppis I Skolan?

183 svar · startad

Trådstartare #1

är du poppis i skolan?,själv är man ju ganska poppis

förlåt att ja inte satte de här ämnet i "skola"...

Självklart ;)

Aaa klart man är.

inte den mest populära kanske, men inte direkt hatad heller :)

Bambi

Hmm.. Varför satte du det i allmänt från början om du visste att det skulle vara i Skola ? :huh:

Varken populär eller opopulär, jag syns inte så mkt helt enkelt.

11 Oct 2005

Hehe, själv är man 'poppis' vare sig man vill eller ej, som enda feminina varelse i klassen så är det inte lätt att bli bortglömd. ;P

Alla pojkar är så snella mot lilla mig. ^__^;

Kan ju tillägga att jag går på gymnasiet.

Fast när jag gick på grundskolan var jag den mobbade. Det var inte kul...

är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen ? Men du har ett helt omklädings rum för dig själv :)

50/50, Rätt så populär hos killarna, Men hatad av klassens nördar (endel tjejer)

Jag vet inte,jag syns inte tillräckligt för att jag ska bli poppis.

är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen? Men du har ett helt omklädingsrum för dig själv :)

Annars har jag ju en HEEEL klass med pojkar för mig själv. (;

Jag kan bara tänka mig hur jag hade tyckt det var med en hel klass med brudar! :rolleyes:

Bland killarna så e det väll sådär..Dom flesta killarna försöker vara tuffa mot mig och min polare..Men det är ju så att dom som har brudarna på sin sida har makten :P . Och jo det är vi det. Så jo rätt populär e man väll nog.

Tja, är väl inte så populär med tanke på att jag inte vill synas så mycket...

↗ till inlägget

Jag kan bara tänka mig hur jag hade tyckt det var med en hel klass med brudar! :rolleyes:

Bland killarna så e det väll sådär..Dom flesta killarna försöker vara tuffa mot mig och min polare..Men det är ju så att dom som har brudarna på sin sida har makten :P . Och jo det är vi det. Så jo rätt populär e man väll nog.

Jag e ju en kille och tycker *host*att tjejer e *host*, ok,jag hade gillat det om det bara var 4-5 killar i klassen och 15 tjejer. :cool:

nja inte direkt poppis, men de flesta vet iaf vem jag är.

Jag är ju intye dirket poppis men...

OKEY; JAG ERKÄNNER!

Jag är den mest hatade personewn som nånsin har existerat!

(Och det är INTE att ta i!)

Jag är något en bladning... ^^

I vår skola är det en konstig blandning faktiskt.

Vi har fyra klasser i Nian. 9A består av allmänt dumma och Intelligens befriade, 9B är i alla fall 75% av eleverna Sport nördar, 9C är något av bladning utav A och sjukdommen Cp. De kan inte vara tysta.

Och slutligen våran 9D... Vilket är den tystlåtna klassen genom tiderna >.<' Men smarta ^^

Så i våran skola finns det inga Populära personer... De är antingen bara dumma i huvudet eller inte kan något ^^

Senast ändrad:

Ok,detta är låter konstigt men....Jag är nörd och är nöjd med det också ^__^'

Fast tja,lite poppis är man ju eftersom man är klassens lustigkurre HÖHÖ! :lol:

Jag går bara på en skola med 50pers :) klass9 Är väl känd för att aldrig vara i skolan, vilket jag försöker bättra mig på.

↗ till inlägget

Jag e ju en kille och tycker *host*att tjejer e *host*, ok,jag hade gillat det om det bara var 4-5 killar i klassen och 15 tjejer. :cool:

Haha, vill bara säga att i min går det mer än 80% tjejer :rolleyes: Tillhör en av dem :) Tyvärr måste jag säga att jag personligen kallar min klass för Hönshuset (ni fattar väl ;))

Rena Paradiset med stor P för de yttersta få killarna i klassen :D

12 Oct 2005

I pingisrummet är jag väl ganska populär, men i hela skolan så är jag väl inte någon som alla känner.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in