💬
Logga in
Fuska.se

Poppis I Skolan?

183 svar · startad

(Draghon @ 11/10-2005 18:53:01)

är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen? Men du har ett helt omklädingsrum för dig själv :)

Annars har jag ju en HEEEL klass med pojkar för mig själv. (;

Haha, din killtjusare där

13 Oct 2005
Bambi
(Draghon @ 11/10-2005 18:53:01)

är det inte lite tråkigt att vara enda tjejen? Men du har ett helt omklädingsrum för dig själv :)

Annars har jag ju en HEEEL klass med pojkar för mig själv. (;

Du sa ju att jag var gullig :unsure:

:rolleyes:

↗ till inlägget

Jag är något en bladning... ^^

I vår skola är det en konstig blandning faktiskt.

Vi har fyra klasser i Nian. 9A består av allmänt dumma och Intelligens befriade, 9B är i alla fall 75% av eleverna Sport nördar, 9C är något av bladning utav A och sjukdommen Cp. De kan inte vara tysta.

Och slutligen våran 9D... Vilket är den tystlåtna klassen genom tiderna >.<' Men smarta ^^

Så i våran skola finns det inga Populära personer... De är antingen bara dumma i huvudet eller inte kan något ^^

hmm, Rowyn går vi i samma klass eller? :lol:

nemen seriöst, känner nästan igen mig i detdär. fast det är klart, det finns några klasser med nior till på våran... fast att 9D är den bästa känner jag igen (nu kan ni gissa vilken klass jag går i...)

iaf. jag är inte precis ogillad och de flesta... eller alla i princip i klassen gillar mig väl sådär men jag är väl inte den som är mest poppis i klassen.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag är något en bladning... ^^

I vår skola är det en konstig blandning faktiskt.

Vi har fyra klasser i Nian. 9A består av allmänt dumma och Intelligens befriade, 9B är i alla fall 75% av eleverna Sport nördar, 9C är något av bladning utav A och sjukdommen Cp. De kan inte vara tysta.

Och slutligen våran 9D... Vilket är den tystlåtna klassen genom tiderna >.<' Men smarta ^^

Så i våran skola finns det inga Populära personer... De är antingen bara dumma i huvudet eller inte kan något ^^

jag gick också i 9D, när jag gick på grundskolan :)

hmm.... är iallafall välkänd , eftersom jag råkar göra en del knasiga saker. Kan berätta någon gång.....

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Du sa ju att jag var gullig  :unsure:

:rolleyes:

Du är söt du. ^.^

hatad av alla tjejer men är rätt så populär bland killarna.

usch, kan ju inte vara kul :( Tjejer som är så snälla :wub:

Draghon: Visst varför inte :D men erkänn nu, killarna smörar röven av sig :P

↗ till inlägget

Jag e ju en kille och tycker *host*att tjejer e *host*, ok,jag hade gillat det om det bara var 4-5 killar i klassen och 15 tjejer. :cool:

Haha,hade viljat vara i den klassen.

Jag Är Rätt Poppis Men Är Blyg! :P

14 Oct 2005
↗ till inlägget

Draghon: Visst varför inte :D men erkänn nu, killarna smörar röven av sig :P

Faktiskt inte. De ser mig som en jämnlike. :)

Fast de är lite snällare mot mig iofs. :P

Förutom en kille, han är rätt... skum. Fast han är så mot alla så :P

hm...

Alla vet vem jag är,alla från nördarna till nazzarna.Å jag är inte hatad och knappast mobbad.

PS:jag är INGEN nazze

Bajare

Vad ska jag Säga Klassens "Lustig kurre" Många vänner, blyg

Mittimellan kanske (mer mot poppis sidan)

Jag e poppis hos nåra och inte så poppis hos andra.. B)

↗ till inlägget

Draghon: Visst varför inte men erkänn nu, killarna smörar röven av sig

vill inte alla andra i klassen typ ha dig eller nåt sånnt då? :rolleyes:

ja men är ju bland dom populära :b

oh yhea!! jag är mr.populär bland dom utstöta vill säga Gothare,s*tanister,SvartRockare,Syntare

går hem oss vissa tjejer xD

15 Oct 2005
↗ till inlägget

Draghon: Visst varför inte men erkänn nu, killarna smörar röven av sig

Nej. Parallellklasserna är för lika min gamla klass, och jag Hatade min gamla klass. Jag håller mig till min egen klass.

@mantis Jag var utstött bl.a. för att jag var svartrockare. Men jag var den enda, så jag hade ingen annan att "vara" med, bortsätt från de andra utstötta. Inte för att jag gillade dem heller -.-'

:(

tolkar det som att du inte är så populär...

Poppis och poppis..de flesta vet vem jag är, har många vänner..fast emilio fjollorna försöker vara vänner med mig, men jag dissar dem och är med mina metal-vänner istället

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in