↗ till inläggethåll, dina vänner nära, men dina fiender närmre ändå- vette f*n vem det var
varför skulle man ha sina fiender nära :huh:
↗ till inläggethåll, dina vänner nära, men dina fiender närmre ändå- vette f*n vem det var
varför skulle man ha sina fiender nära :huh:
fritt översatt: vet mycket om dina vänner, men ännu mer om dina fiender.......
varför då?
jag hatar mina fiender och vet inte ett skit om dem
nej, precis.....m.a.o du vet tex inte ett skit om bögar, men du hatar dem endå.....
jag vet det jag vet, det räcker för vad jag tycker
men du vet ju ingenting, det erkände du ju förut......
"Polisen ska ägna sig åt att lösa brott, inte slösa tid på att jaga ungar som laddar ner" -Nånting från Göteborgs Posten...
så fort jag hör ordet kultur osäkrar jag min revlover- Joseph Goebbles
Fuck you i wont do want you told ya ! : rage against the machine.
ARGH, jag stör mig kraftigt på den, den står nästan i varenda j*vla spårvagn i gbg ju.så fort jag hör ordet kultur osäkrar jag min revlover- Joseph Goebbles
mjo, det var därifrån jag snodde citatet :/
vad är det för fel på den?
"Visst var Gustav II Adolf och Karl X Gustav erövrarkungar - men utan erövringar hade vi antagligen inte haft något Sverige alls, för i motsats till vad ett eller annat utvalt folk påstår så har Gud aldrig kommit till oss, pekat på Sveriges plats på jorden och sagt att "detta ska vara ert land"."
– Herman Lindqvist
oj, för långt citat :P jag gillar korta :P
"Det är gott när det är gratis" - Capone
"För att ta reda på vem som styr, ta då först reda på vilka du inte får kritisera."
– okänd
↗ till inläggetvad är det för fel på den?
1. den står skirvet på varenda spårvagn i min vackra stad...
2. Det är en nasse som har sagt det !
"11900 kr, vis pruttmån finns !" - kille på blocket.se
"Man ber inte om sin rätt, man slåss för den."
-Adolf Hitler
Får Man Inte Citera han så borde du ta en titt på han som citera Joseph Goebbels
Joseph Goebbels, född 29 oktober 1897 i Rheydt, Mönchengladbach, Nordrhein-Westfalen, Tyskland, död 1 maj 1945 i Berlin, Tyskland (självmord), fil.dr. i litteraturhistoria 1922, Gauleiter i Berlin, tysk nazistisk politiker; minister för folkupplysning och propaganda från 1933.
man får väl citera vem man vill... dessutom gillar jag hitlers citat lite gran
Ja en del saker han sa lätt väll rätt bra men han va ju litte störd någon stans
"…den svåraste striden måste inte utkämpas mot de fientliga folken, utan mot det internationella kapitalet."
-Adolf Hitler
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in