💬
Logga in
Fuska.se

Citat

56 svar · startad

Jag har detta citat som min signatur... och vilken jag mycket tycker om ^^

'Hela världen är en rad av underverk, men vi är så vana vid dem att vi kallar dem vardagliga.' - H.C Andersen

Och även denna;

"Det vi hör glömmer vi. Det vi ser minns vi. Det vi gör förstår vi" - Okänd.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

"Man ber inte om sin rätt, man slåss för den."

-Adolf Hitler

Får Man Inte Citera han så borde du ta en titt på han som citera Joseph Goebbels

Joseph Goebbels, född 29 oktober 1897 i Rheydt, Mönchengladbach, Nordrhein-Westfalen, Tyskland, död 1 maj 1945 i Berlin, Tyskland (självmord), fil.dr. i litteraturhistoria 1922, Gauleiter i Berlin, tysk nazistisk politiker; minister för folkupplysning och propaganda från 1933.

klart att man får citera tandborsts killen.....bara man inte bryter mot någon regel i citatet....

17 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Hitler whas nicht ein wütender Mann sah er youst die Welt auf einer einer anderen Weise

-fd. SS fångvaktare på Auschwitz-Birkenau

Översatt:Hitler var inte en galen man han såg bara världen på ett annat sätt

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Du verkar gillar hitler lite grand. Själv tycker jag inte om honom men vissa citat som gäller han kan vara rätt okej

21 Oct 2005
Nivå 2 · Novis
"Imagination is more important than knowledge." -Albert Einstein. Jude och hela världens förebild.

Jag gillar inte einstein... tror att han var en blufff... desstuom tycker jag inte det uttrycket är så bra...

Nivå 2 · Novis

Men det är ju för att du är nazist. Men alla personer med lite mer intelligens vet att han är världens smartaste person..varför skulle han annars vara ''roll-model'' för MENSA?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Nazist tror jag knappast på.... Men Xade hatar all vetenskap

Nivå 2 · Novis

Försöker du skydda Xade eller? Gillar inte du heller Einsten p.g.a hans religion?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Jag har inget imot Judar.... Och Einstein är troligtvis den smartaste personen någonsin....Skydda Xade ? har du inte märkt att jag säger emot allt han släpper ur käften ? Jag sa bara att jag inte trodde han var Nasse...

Nivå 2 · Novis

LoL så fort man säger något mot satt till dig balrog så är man rasist eller nazist

Nivå 12 · Mästerfuskare

eller bög....

Jag vill först säga att jag varken är rasist eller nazist. Jag har visserligen inget emot något av dem. Men jag har inget emot judar.

Guggo, måste du vara så otrevlig :P :(

Nivå 12 · Mästerfuskare

jag är väll super trevlig....kom inte och säg att jag har varit elak mot dig... :D

22 Oct 2005

Så där. Men så att alla vet: jag har inget emot er utan era åsikter. Glöm inte det.

The balrog: varför skulle jag inte gilla einstein för hans religion?

Nivå 12 · Mästerfuskare

för att han tror att du är nazist/rasist ?

jag är inte det men som sagt har jag inget emot dem, det är stor skillnad...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in