💬
Logga in
Fuska.se

Månlandningen

149 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ingen luft på månen= inga fladdrande flaggor

Ingen luft på månen + flagga med en pinne i så flaggan pekar utåt = en flagga som ser ut som den fladdrar när man trycker ner den i marken... :D
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

det kanske vart någon rörelse, sakerna står inte helt still där

20 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Kanske hade amerikanarna tänkt på det här och gjort en flagga som håller sig uppe utan vind?

förmodligen, de kan det mesta!

hade det inte vart usa kanske inte jag trott det, men jag kan inte misstro mitt favorit land

Nivå 0 · Nykomling

så om danmark hade gjort det så hade du inte trott dom ?

påstår du att amrikaner är smartare än andra ? Vakna upp ur din dröm värld !

21 Oct 2005

Jag påstår att jag litar på dem mer än alla andra tillsammans... och jag kommer alltid tro på de dom gör.

Respekterar du inte äns ditt hemland?

Too bad.....Men allt hänger ju inte på dig....

Nivå 0 · Nykomling

Första månlandingen är en fake enligt mig efter som ryssland och usa tävla om vem som kunnde koma till månen först har hört att dom spela in ladniingen i pohenix eller arisonas något sånt öken

det jag ej fattar det är hur en raket kunde åka till månen på 60talet liksom varge gång dom sjuter upp raketer nu exploderar dom typ

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Månlandningen spelades in i studio, för att vara på den säkra sidan när det gäller TV. Studioinspelningen spelades även upp, igen, i TV för inte så speciellt längesen. Bilderna man tog på själva månen var inte utav bästa kvalitét, men att man har varit där är bevisat.

↗ till inlägget

Respekterar du inte äns ditt hemland?

Too bad.....Men allt hänger ju inte på dig....

vem har sagt att sverige är mitt hemland?

USA slår allt och alla

22 Oct 2005

Du bor i Sverige väl?

USA slår inte allt och alla.Vänskap är viktigare :)

Jag pratar om länder, och vänskap är inte särskilt viktigt.

Nivå 0 · Nykomling

Kolla in: http://www.blennus.com/index.php?option=co...&id=718&Itemid=

Amerikanare verkar inte vara särskilt smarta i alla fall, en person trodde att Frankrike ligger i Australien. Ha ha ha...

Alla kanske inte är smarta, men USA's president är ett geni, och de flesta är smarta

Nivå 0 · Nykomling

Man är inte smartare i USA än i något annat land.

Det tycker fortfarande jag. Men man kan mäta USA med somalia... vem är överlägsnast och bäst? Jo, USA... alltså är USA bättre

Nivå 0 · Nykomling

om de i somalia fick samma utbildning som de i usa så skulle de vara lika smarta... jämför usa och kanada eller något annat i-land

Eftersom USA är det starkaste landet på alla sätt och vis, och har dominerat världen länge så är de alltså smartast, annars hade de inte lyckats

Nivå 0 · Nykomling

då borde ju igentligen britterna vara smartast, eftersom utan dem hade usa inte vart vad det är idag...Är de smartare än romarna som hade halva världen, eller alexander den store som hade minst lika mycket ? Nämn EN människa som från usa som är erkänt intelliget och hur det har hjälpt usa dit de är idag...

George W Bush, han är ett geni enligt mig, han har gjort USA till ett bättre land.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in