💬
Logga in
Fuska.se

Månlandningen

149 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

visst, han har gjort en del bra saker.... men de gångerna har håller böcker upp och ner, eller har skydden kvar på en kikare ? nä du, den mannen är klok, men något geni är han inte

Nivå 0 · Nykomling

Hail to England! Our ancestors! nä, men att USA skulle va världens bästa land håller ja inte med om..sverige é ju 1a..den nuvarande politiken é ju inte bra

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du bor i Sverige väl?

USA slår inte allt och alla.Vänskap är viktigare :)

Där är en inställning jag gillar :)

Nivå 0 · Nykomling

Från Månlandningen till att Bush är ett geni(hah) ....

Själv så ogillar jag Bush ganska mycket...

Kanske har jag sett för mycket på Michael Moores filmer, kanske inte..

Men hur som helst MÅNLANDNINGEN ÄR INTE FAKE!

Amerikanare är inte smartare än andra, det är bara det att de gör så mycket hela tiden, de är på nyheterna nästan varje dag(terrorist attacker, naturkatastrofer,krig).. Såklart de flesta får uppfattningen att de är smarta och stora, fast det går nog att räkna upp mer ont än gott dem gjort i världen.

Senast ändrad:

23 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Jag tycker allt de gjort är bra. Och då menar jag allt.

Nivå 0 · Nykomling

allt slaveri också ? eller när de satte japaner i fångläger ?

eller när dom kastade napalm över oskyldiga i vietnam.

Nivå 0 · Nykomling

Eller Hiroshima?

25 Oct 2005

Japan bombade ju sönder pearl harbour. Det var hämnd som USA hade rätt till!

Se filmen så kommer du tycka som jag

Vietnam muckade gräl, USA gjorde rätt

Nivå 0 · Nykomling

jag har sett filmen, minst 5 gånger, men inte tycker jag som du....bildar du uppfatning pga en film så, måste jag säga att det är riktigt illa....

Ja, det var så det gick till. Ger man sig på USA, ger man sig på för mycket och måste straffas

Nivå 0 · Nykomling

lol, tror du att det gick till så som hollywood visar det ? de vill ju bara göra en bra film... fråga japanerna så får du en annan historia.... efter attacken så sattes alla (många) japaner i usa i fångläger, helt oskyldiga och civila japaner som alla var amrikaner.

Japsarna dödade oskyldiga amerikaner, USA gjorde rätt

Nivå 0 · Nykomling

dödade de oskyldiga amrikanerna med snea ögon några amrikaner ? nej inte f*n gjorde de det...

va? vad menar du? jag tycker i alla fall att USA inte kan få skulden för hiroshima och nagasaki, det är japsens eget fel

Nivå 0 · Nykomling

USA, satte många av de japaner som bodde USA i fångläger efter pearl harbour. Glasklart ?

Då är de ju inte amerikaner. Amerikanen är vit.

Nivå 0 · Nykomling

så, en kille som hade en farfarsfar som var japan, men som har bott i usa enda sedan dess är inte amrikan... och alla de afro-amrikaner som finns där, är inte heller amrikaner ? kanske de är Danskar ?

Nivå 0 · Nykomling

Japanerna attackerade pearl harbour för att det var ett hot för dem i krig, var hiroshima ett hot för USA?

Det kallas för hämnd. De hade rätt att hämnas.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in