💬
Logga in
Fuska.se

Battlefront 2

58 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hur många ska köpa battlefront 2?? Vem ska spela Online?? Jag ska båda :P

Nivå 1 · Novis

Jag ska köpa det på ps2 det kommer ut första november.

19 Oct 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Det står på vissa ställen att det är den 31 Oktober...

22 Oct 2005
Nivå 1 · Novis

Jag ska nog bara sköpa spelet och spela med min kompis.

23 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare

jag ska nog köpa det o spela online det e ju roligast online !

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

Ja helt klart :P Jag har köpt xbox live bara för att SW Battlefront 2 kommer ut :)

Nivå 1 · Novis

Köper inte X-box live. Det finns ju inget gamecard man kan använda. Man vill ju inte lägga ut något kreditkortnummer. <_<

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Köper inte X-box live. Det finns ju inget gamecard man kan använda. Man vill ju inte lägga ut något kreditkortnummer. <_<

Varför vill du inte lägga ut nått kreditkortsnummer?

24 Oct 2005
Nivå 2 · Novis

Du, ett tips...

Skaffa Live ändå!

Jag slår vad om att du skulle kunna stämma Microsoft om något hände med ditt kreditkort...

25 Oct 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Någon kan få reda på koden. Dom kallas hacker.
Nivå 2 · Novis

hmm...

Det finns åtminstone någon/några miljon/miljoner användare och hittils har nog inte någon blivit hackad tror jag, oddsen för att man ska bli hackad är nog 1 mot 1000000.

Jag slår vad om (nästan i alla fall, lol) att man utsätts för större risk att bli hackad när man går till en bankomat.

Dessutom kan du nog stäma Microsoft även om du blir hackad, dom lovar ju till 100% att ingen ska röra ens pengar... :bah: För dom är ju ens pengar bara en skit-summa*.

*Hoppas att inte någon tar illa upp vid den här punkten... :unsure:

Senast ändrad:

26 Oct 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

hmm...

Det finns åtminstone någon/några miljon/miljoner användare och hittils har nog inte någon blivit hackad tror jag, oddsen för att man ska bli hackad är nog 1 mot 1000000.

Jag slår vad om (nästan i alla fall, lol) att man utsätts för större risk att bli hackad när man går till en bankomat.

Dessutom kan du nog stäma Microsoft även om du blir hackad, dom lovar ju till 100% att ingen ska röra ens pengar...  :bah: För dom är ju ens pengar bara en skit-summa*.

*Hoppas att inte någon tar illa upp vid den här punkten...  :unsure:

Man det KAN hända.
Nivå 4 · Lärling

Hej jag är tilbaka igen!

Jag ska nog spela live.

Nivå 2 · Novis

Ja, det kaaaan hända, och? jag bryr mig inte, man ska ha en s*tans otur om det händer.

Man det KAN hända.

ska bara köpa det och inte köra på live

27 Oct 2005
Nivå 3 · Lärling

Jag ska ha BattleFront 2 men spelar med gratis live.

30 Oct 2005
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17
↗ till inlägget

hmm...

Dessutom kan du nog stäma Microsoft även om du blir hackad, dom lovar ju till 100% att ingen ska röra ens pengar...  :bah: För dom är ju ens pengar bara en skit-summa*.

*Hoppas att inte någon tar illa upp vid den här punkten...  :unsure:

Men även OM det händer så kan du stämma Microsoft och då får man bara mer pengar än man hade från början :P

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Jag ska ha BattleFront 2 men spelar med gratis live.

vaa gratis live vad menar duu med det ?? :blink: :blink:

31 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

Jag har haft det spelet i 3 dagar nu & den ä mkt bättre än 1:an säger jag bara

1 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in