Hur funkar det här med att surfa med en psp? Är det bara att köpa en psp, starta den och koppla upp sig?
Surfa På Nätet Med Psp?
Har oxå undrat :huh:
↗ till inläggetJag tror att man ska ha version 2,0,efter det kan man surfa. :blink:Har oxå undrat :huh:
om man har version 2.00 så kan man surfa på nätet. måste dock ha trådlöst nätverk vad jag förstått.
Måste man ha trådlöst nätverk hemma? Jag fick för mig att man kunde surfa från vart man ville :/
↗ till inläggetViste jag inte.Back to topic. :DMåste man ha trådlöst nätverk hemma? Jag fick för mig att man kunde surfa från vart man ville :/
Vad visste du inte? Det du citerade är en fråga och inget påstående. Kan du inte svara så skriv inget alls.
ja, vad jag vet är det så. du kan ju testa i alla fall, tänk bara på att ha på wlan
Du måste ha en trådlös router(trådlöst nätverk) eller om nån av dina grannar har det..
Brukar finnas i stora städer lite här och där..(det finns en karta var det finns i de största städerna..Jag länkar den om jag hittar..)
För vissa trådlösa routrar behöver man en WEP key för att ansluta..
Dock så är det olagligt att ansluta genom någon annans nätverk.
Finns en guide för detta också...
ja om man vill vara fräck, så kan man ju sätta sig utanför grannens fönster ;)
↗ till inläggetHar grannen ingen WEP key är han dum.ja om man vill vara fräck, så kan man ju sätta sig utanför grannens fönster ;)
Förmodligen går det ej.
Du behöver: en sån här http://www.webhallen.com/prod.php?id=42119,
en sån här http://www.webhallen.com/prod.php?id=29357 och en dator..
Routern ska stå på B/G mixed eftersom datorn använder(?) G och pspn B , tror jag... Det är lättare med v2.0 eftersom du har en webläsare då.
Egentligen kan du ta vilken router som helst, bara den stödjer både G och B..
Så det är att välja mellan att köra brända spel eller surfa?
på kontroll så visade dom att man kunde surfa men måste man var nära ett internet
ja, vi har vårat nätverk där uppe och jag kan inte koppla upp mej med pspt när jag är nere i vardagsrummet.
Men du kan koppla upp dig när du är där uppe? ...........
Vad är 2.0? :P hur ser man om man har det
↗ till inläggetja det kan jagMen du kan koppla upp dig när du är där uppe? ...........
man får version 2.0 om man går in på settings och väljer network update så kan man ladda ner den om man inte redan har den förståss... det kommer nya updateringar lite då å då
Ja men då kan man ju inte köra homebrew