Hur mkt dropchance är det på Relith Protector, x0t?
Zelda Online
tar inte så lång tid ;p.. och vet inte.
Fick Relith Warbringer av x0t :D. Tytyty. :*
vad heter x0t då?
jag har laddat ner spelet och packat upp de men när ja ska spela kommer de upp en ruta där de står : Run-time error '429' ActiveX component can't create object.
nån som vet hur man fixar det ?
Tror du kanske måste ha DirectX jag vet inte är ingen direkt data expert men jag spelar mucket *mycket
jag har directX den nyaste versionen (tror ja iaf)
är det nå
n som seljer eller ger bort devil heads jag köper isf
Du kan väl hunta själv? :P
Eller hmm, ger du 100kk för 20 st?
100K för 20St ja det kan jag göra
Är i lvl 109 nu. Jag ska börja om, för att jag inte kan ha relith settet. :( Kommer att heta OldTimer.
↗ till inläggetEhh okej men hur mycket för 3st?100K för 20St ja det kan jag göra
↗ till inläggetVälkommen i gänget :PÄr i lvl 109 nu. Jag ska börja om, för att jag inte kan ha relith settet. :( Kommer att heta OldTimer.
;/
Jag har räknat ut att jag kan använda relith på lvl 123
har en lång väg kvar :(
hur säjer man saker till NPC?
↗ till inläggetVart kan man se hur mycket streng man hat ock sånt? :huh:Nån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^.
Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"!
Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god.
Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet.
För att sälja eller köpa saker trycka du bara på Trade i högerspalten när du är inne i en shop,
om ni råkat ur för buggen att högerspalten är svart skriver ni /Trade.
Samma sak med skillsen, de finns under Stats i menyn, annars skriv /Stats.
Jag är level 124 (8 Mille till nästa level) och har Relith Warbringer som svärd, Relith Protector som sköld, Old Mans Armor och Deamon Cap.
är det någon som vet om man kan ha en häst?
Nää, inte nu, men du kan ge förslaget så kanske det kommer senare.
(#zolr @ Q-Net.)
Förresten så har zolrcrew fixat nya kodare efter Tomteharald och det blir mer av spelet. :)