Som sagt hur ????
Hur Kan Man Bli Av Med Sitt Beroende Av Porr?
TACK fy f*n va äckligt
du kan ju sätta en gräns om att "såhär många dagar får jag psurfa" och sedan minska detdär undan för undan... kanske...
↗ till inläggetTACK fy f*n va äckligt
Hjälpte det? :), det där är redig porr vettu!
Skaffa tjej..?
fy f*n va äckligt
↗ till inlägget
oh, herre min jesus nessen. Nu får jag mardrömmar !
jag har faktiskt haft lite samma problem men jag lyckades intala mig själv att sluta men jag kanke gör det nån gång då och då men de är inte mer änn typ var 5 månad elle nått
Sluta kolla på det hel enkelt. Försök bara.
↗ till inläggetseg barra"jag SKA sluta"och det funkar,jag lyckades med det.Sluta kolla på det hel enkelt. Försök bara.
skaffar sig en annan hobby?
spenderar mer "kvalitetstid" med flickvännen?
varför beroende?
beroendet sitter bara i huvudet, du kan sluta när du vill.
problemet är ifall du inte skulle vilja, och isåfall varför?
tycker viss porr borde vara mindre tabu.
typ allt som inte inkluderar djur, barn, våld, förnedring och annat som ger små pojkar och flickor förvrängd syn på sex.
all annan porr borde vara okej.
fast sen får man ju lära sig att ta hänsyn till om ens partner inte gillar det.
det borde göras bättre porr också. till och med högkvalitetsporr ser ju ut som undergroundshit jämfört med verklighetens exempel... inte undra på att folk får förvriden syn på sex!
men det är bara så jag ser det.
vadådå? porr är ju nästan naturlit
Samlag är nartuligt inte själva porret.
Porr är naturligt, och är ej olagligt och kolla på, bara för dem under 15 år, fast jag tror inte nån lyder den regeln.
Det är väll bara olagligt för dom som är under före 15 att ha tjolahopsan i sänghalmen ? Dvs. praktisera porr ??
lägg av bara. :kung: vad kul?
NesseN,vill du låna min porrborttagar-grej?
5689 spänn,riktiga sedlar.
↗ till inläggetKazeN^ var mycket bättre på att ta bort snusk så jag skippar nog det B)NesseN,vill du låna min porrborttagar-grej?
5689 spänn,riktiga sedlar.
Gör som Grozzer sa. Skaffa en flickvän så ordnar det sig...