💬
Logga in
Fuska.se

Jobbiga Syskon

45 svar · startad

Trådstartare #1

Visst är syskon endast till för att bråkas med ? , Ibland är det kul men ibland går det över styr och övergår till ett tredje världskrig.

Jag har 4 st syskon och de är alla retliga på sitt lilla sätt .

Hur har ni det ?

Jag har en jobbig lillasyrra. Vi är sams för det mästa men ibland blir det fight. :mellow:

Jag har en jobbig stora syrra, vi bråkar jämt om allt <_<

Min bror är 19 och min syster 23, känner inte av dom så mkt, och dom är inte jobbiga när jag träffar dom. Antingen överseriös musiker eller hårdpluggande tolk, dom är mogna på nåt sätt :mellow:.

Sen senaste veckan har jag varit i samma hus som NesseN och hans bror, upplevelser som defenitivt blir att berätta för barnbarnen.

Jag har 4 syskon...2 stora systarar som jag inte bråkar med men min storebror och min lillasyster e rätt så störiga

Bambi
↗ till inlägget

Min bror är 19 och min syster 23, känner inte av dom så mkt, och dom är inte jobbiga när jag träffar dom. Antingen överseriös musiker eller hårdpluggande tolk, dom är mogna på nåt sätt :mellow:.

Sen senaste veckan har jag varit i samma hus som NesseN och hans bror, upplevelser som defenitivt blir att berätta för barnbarnen.

Iaf när min bror blottar sin mage <_<

Mina syskon är oftast en redig smärta i stjärten. 15 kr st inkl. moms.

Mina syskon är snälla. (inte för att jag har några, men ialla fall ;) )

Bambi
↗ till inlägget

Mina syskon är snälla. (inte för att jag har några, men ialla fall ;) )

Vill du ha mina? :unsure: Du får dem gratis.

om du har en läcker storasyster i lovlig ålder så visst, skäppa hit henne bara :rolleyes:

Du får mina också guggo ja betalar 15:- st förutom mina storasystrar speciellt min äldsta fö hon har en så gullig bebis

3 Nov 2005

Har en storasyster och en lillebrorsa.

Syrran: Är alltid överdrivet taskig, förut slog hon mej, men hon fick skäll så hon ändrade taktik.

Brorsan: Störd unge som spelar fotboll och tittar på Cartoon Network dagarna i ända. Han lyssnar inte och påstår att han är bäst i världen >_>

Bortskämd är han också.

↗ till inlägget

Du får mina också guggo ja betalar 15:- st förutom mina storasystrar speciellt min äldsta fö hon har en så gullig bebis

nja, räcker med NesseNs heta syster

Jag har en Storebror och en lillasyrra.

Storebrodern, som är 19 år (20 i April.) ser jag inte så mycket av. Han jobbar för det mesta. Men när jag ser av honom så kan det bli kul, och i bland inte. För det mesta kallar han mig n00b för att jag sitter mycketr vid datorn och lirar cs...

Min lillasyrra, som är 10 år (fyller 11 i Mars), är FRUKTANSVÄRT jobbig.

Slagsmål vid datorn varenda dag, och för det mesta slutar det med att jag drämmer till henne på axeln och kutar fort som f*n upp på mitt rum medans fadern blir helt förbannad.

...

jag har inga syskon. :D

Okej jag har 4 syskon min storebror är 13 och jag är 9 år han retas och fuskar alltid :(

okejj guggo

nån annan som vill ha dem????

Vi skrev ett inlägg samtidigt guggo

Mina syskon är ju också jobbiga. Man kan inte låta bli att reta dom.:P

Lillebrorsa#1:Han är 5 år och är väldigt bra på att spela tv-spel så det är vanligt att man lirar typ andra världskrigs-spel med han. Men han är jobbig när han spelar spel på datan när man ska sitta på internet och surfa, då han spelar nåt töntigt spel som typ Alfons åberg. Och när man ska se på TV så ser han på cartoon network -.-

Lillebrorsa#2:Han är 3 år (fyra år i december) Och är mkt jobbig han slåss när man kommer nära han eftersom han tror man ska slå honom. Och han är duktig på att förstöra mina TV-spel.

Lillasyster#1:Hon är åtta år och hon gillar precis som sin yngre bror att se på cartoon vilket hon gör 3-6 timmar om dan. Hon tar med mina gamecube spel till grannen där dem sen förstörs hon har även slarvat bort ett av mina 1019BLOCKS minneskort till gamecubE som var proppfullt :(.

Lillasyster#2och#3:Dem är tvillingar och bara ett år gammla. Dem är väl gulliga och så leker man b

väl med dem ibland men man vill slå dem när dem klöser en i ansiktet.

jag har tur som inte har några syskon... förutom hundarna :D

↗ till inlägget

jag har tur som inte har några syskon... förutom hundarna :D

Samtididgt har du otur, jag tror inte jag behöver förklara varför.

Bah har en brossa. helt ok typ.

Vi bråkade mkt innan men båda har slutat.

De e bättre att vara snälla mot varandra. Särskilt när han lider en svår sjukdom. :unsure:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in