💬
Logga in
Fuska.se

Gta:san Andreas

35 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

e det nån som vet ifall det kommer en gta spel och ifall det kommer,när kommer den att komma?? :)

3 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

De kommer komma ett nytt typ nästa höst! :blink: :gitarr:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

vet du hur den kommer att va alltså vart den kommer att utspela sig o sånt..vet att det e en fråga som e konstig men jag bara frågar... <_<

4 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

Nej! :blink: :gitarr:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

aha ok :cool:

Nivå 1 · Novis

kanske det måste ju nästan komma ett efter sa och i såfall ett bättre

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

kanske det måste ju nästan komma ett efter sa och i såfall ett bättre

ja..men jag fråga hos Eb games elr nåt att om just en ny gta till ps2.. det nya gta kommer inte att komma till ps2 utan till psp...o som jag tror så e nyare gta versioner slut för ps2 del slut :(
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

glömde att skriva att den nya gtan till psp kommer i november tror jag iallafall :blink:

6 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

är det Gran theft auto Liberty City Stories ni snackar om Ir för det ska komma till Psp

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

är det Gran theft auto Liberty City Stories ni snackar om Ir för det ska komma till Psp

yepp..det de vi snackar om :D

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ska någon av er köpa det? Jag skaffade psp igår tror jag skaffar det vet nån när det kommer?
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #12

Ska någon av er köpa det? Jag skaffade psp igår tror jag skaffar det vet nån när det kommer?

nope inte jag eftersom jag inte har psp...ganska onödigt att köpa den faktist med tanke på att ps3 kommer snart ut o att man kan spara pengarna till de :cool: :D

GTA Liberty Stories verkar inte bli nån jätte succe, men jag vet inte så mycket :P

7 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

GTA Liberty Stories till psp kommer ut 18 november läste jag någonstans! <_< :gitarr:

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

GTA Liberty Stories verkar inte bli nån jätte succe, men jag vet inte så mycket :P

tror det oxo för att jag tror att det e många som tycker att det e onödigt att köpa psp...men undrar vilken gta kommer ut till ps3 förutom liberty stories (om det kommer till ps3) <_<
Nivå 4 · Lärling

Det undrar jag med , men Rockstars har väll bekräftat et till GTA spel till PS3 eller?

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Det undrar jag med , men Rockstars har väll bekräftat et till GTA spel till PS3 eller?

hmm...jag vet faktist inte men e det sant som jag trodde att nyare gta spel e slut för ps2 del?? :blink:

Det är slut för ps2's del att få Nya GTA, fick reda på det....

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #19

f*n oxo skulle ha varit roligare me en ny men nåja...kommer det en ny gta spel till ps3 ler flera...bara frågar..? :blink:

8 Nov 2005

Det kommer nog nå nytt GTA till ps3 skulle jag tro =P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in