💬
Logga in
Fuska.se

Jordens 4 Tickande Bomber

93 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

De flesta terrordåd är utförda av muslimer...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

De flesta terrordåd är utförda av muslimer...

men det ger iallafall dig ingen anledning till anklaga alla muslimer att vara terroroister.. <_<

varför inte? du har inte gett ett bra svar

Nivå 7 · Fuskare

Men va f*n ämnet handlar om "Jordens 4 Tickande Bomber"så sluta snacka religon här för f*n skapa en ny tråd om ni ska bråka om religon...Å enligt min åsikt så är det inte bara ismlamer/muslimer som utför terrodåd utan folk från typ alla religoner så ni ska sluta bråka om det bara för att Al-Qaida ha misstolkat koranen så har hela islam typ fått dåligt rykte...

Jag tror på de med dem 4 vulkanerna...

11 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men va f*n ämnet  handlar om "Jordens 4 Tickande Bomber"så sluta snacka religon här för f*n skapa en ny tråd om ni ska bråka om religon...Å enligt min åsikt så är det inte bara ismlamer/muslimer som utför terrodåd utan folk från typ alla religoner så ni ska sluta bråka om det bara för att Al-Qaida ha misstolkat koranen så har hela islam typ fått dåligt rykte...

Jag tror på de med dem 4 vulkanerna...

juste det...hela religonen behöver inte anklagas bara för att ett grupp som håller på med det här..hur f*n tänker du..??? :unsure:
↗ till inlägget

juste det...hela religonen behöver inte anklagas bara för att ett grupp som håller på med det här..hur f*n tänker du..??? :unsure:

Du bytter du ämne igen <_< :angry:

Nivå 4 · Lärling

asså vadå d kommer ju typ inte hända precis denna minuten kommer säkert handa om 100 år eller nåt men här kommer lite off topic på ett skämt usama binladin till sin son:varför är du ledsen min son?

sonen:jag skrev fel på geografi provet,jag skrev att empire state building var den högsta byggnaden i usa

usama binladin till sonen:det ska vi nog snart fixa....

:angry: Vi pratar BARA om ämnet det handlar om :angry:

Skapa en egen tråd istället om vad nu tycker om religoner :angry:

Jag ber dom låsa detta ämne om ni inte slutar skriva om andra saker än ämnet :angry:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Den själv utnämnde moderator och den ack så vise ledaren har talat ! Buga inför herren !

Sluta gnäll, rör det dig om vi glider lite off topic ?

Jag tror inte att vulkanerna kommer ha ett utbrott

12 Nov 2005
↗ till inlägget

Några sidor är väll inte "lite off topic" eller?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Men stör det dig ? Om du inte gillar våra diskusioner så behöver du inte vara här

↗ till inlägget

Men stör det dig ? Om du inte gillar våra diskusioner så behöver du inte vara här

Jag startade ämnet :angry:

Aa det stör mej om ni bytter ämne, starta en ny topic stället, ffs :angry: :angry:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men eftersom allting började i den här ämnet så e det svårt att flytta de.. :rolleyes:
↗ till inlägget

jaja men dom kan ju starta en ny topic och forsätta prata/bråka om det där

↗ till inlägget

Den själv utnämnde moderator och den ack så vise ledaren har talat ! Buga inför herren !

Jag tror inte att vulkanerna kommer ha ett utbrott

Det är ju ett brett ämne ju... som guggo sa så spelar det inte så stor roll...

26 Nov 2005

Jag vet inte varför min dator fyrdubblade mitt inlägg :( , men jag ber om ursäkt.

Senast ändrad:

Samma som ovan. ^

Senast ändrad:

Här nedan står det jag ville säga. (Och än en gång: samma som ovan.)

Senast ändrad:

Jag vet att vulkanerna kommer att ha ett utbrott, men ingen vet när. Enligt forskarna finns det en supervulkan i Yellowstones nationalpark i USA som vid ett utbrott skulle täcka himlen med aska i åratal. Inget solljus=inget liv. Den har i historien brukat få ett utbrott med 600 000 års mellanrum. Nu är det ca 620 000 år sedan det senaste utbrottet. Även ett mindre utbrott skulle kunna förgöra USA och Canada. Kan inte vänta... Det är synd att Canada är så nära USA för att nu måste kanadensarna lida av att ha amerikaner som grannar.

Off-topic (jag ber om ursäkt tatu): Att terrorism existerar bland muslimer är de kristna terroristernas fel: korstågarna. De gick och förstörde många muslimers liv i Mellanöstern. Inte konstigt att vissa människor därför ogillar kristendomen. Vi skulle ju också bli arga på människor som försöker få oss att tro på någon smörja och när dessa predikanter upptäcker att vi inte anser att deras åsikter är värda att lyssna på så börjar de förstöra vårt samhälle i sin desperation.

↗ till inlägget

Off-topic (jag ber om ursäkt tatu

Det är ok, du skrev om tådens ämne innan du skrev off-topic så det är ok :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in