💬
Logga in
Fuska.se

Virus!

31 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vad ska man göra om man har fått ett virus som heter "Trojan horse"? någon som vet? fast vi har ett anti virus program, men det står att det inte kan laga filen...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vad ska man göra om man har fått ett virus som heter "Trojan horse"? någon som vet? fast vi har ett anti virus program, men det står att det inte kan laga filen...

ne men då får du ju ta bort den... vilket prog kör? jag kör nod32 som tar bort i stort sätt alla virus har du nrton kan du slänga det...

Nivå 2 · Novis

Lite dålig förklarat av dig... Trojanska hästar finns det miljarders av men ag rekommenderar dig att ladda hem Ad-Aware SE. Det e ett enkelt program som kan se om du har nånn trojan inne... annars kan du byta virusskydd. :S

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

:zzz: Who cares? :zzz:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har alldrig fått ett virus men det borde gå med ett tillräkligt bra antivirus program eller så får du la omdattera hårdisken (ett tips om du omdatterar spara allt som du vill ha kvar på en cd-skiva eller disket)

Nivå 4 · Lärling

Googla....?

Nivå 7 · Fuskare

en trojansk horse gör typ inget. men får du typ 20 olika trojans o dom är många. är det bara o slänga datorn

Nivå 9 · Veteranfuskare

en trojansk häst kan öppna datorn så att hackare och spyware kan ta sig in lättare. byt antivirusprogram eller gör en scan på nätet.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

en trojansk horse gör typ inget. men får du typ 20 olika trojans o dom är många. är det bara o slänga datorn

Hahahah slänga datorn.

..

När jag fick en trojansk häst skaffa jag nod32 som hittade viruset och tog bort det!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

så jag antar att du har någån skruv lös oj jag sa feljag menade en skruv kvar

13 Nov 2005
↗ till inlägget

Jag har alldrig fått ett virus men det borde gå med ett tillräkligt bra antivirus program eller så får du la omdattera hårdisken (ett tips om du omdatterar spara allt som du vill ha kvar på en cd-skiva eller disket)

Då måste din data var superb eller så hänger du allt för mycke på fuska :lol:

Fick förut en ynka trojan häst som öppnade skit många portar för spyware, blev kaos, kunde inte röra musen, den rörde sig av sig själv, den rörde sig till alla BIOS filerna fast jag stängde datorn och formaterade !

Nivå 2 · Novis

Du puck0. Det låter faktiskt lite som en skräckfilm. :P

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ja du läs innan du säger något

formatera <_<

14 Nov 2005
↗ till inlägget

Känns värt att skriva det? Om du inte bryr dig behöver du juh inte skriva.

15 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När jag fick en trojansk häst skaffa jag nod32 som hittade viruset och tog bort det!

kan man ladda ner den elr..alltså nod32..`???
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

kan man ladda ner den elr..alltså nod32..`???

sorry för dubbel inlägg data skiten laggade.. <_<

Senast ändrad:

16 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling

Ja man kan ladda ner test prog från doms hemsida.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in