Jag har försökt flera gånger, jag har en pikatchu p lvl 80 (Har inte använt rare candy en gång), flygit till Fuchia City, talat med mannen i huset med pikatchun, gått ut till stranden utanför, surfat ner 10 steg, åkt upp igen och gått in i huset och talat med mannen, men allt han säger är: Dogs and burgers on special today! Och ABBBABAAselect (lvl100) fusket funkar inte heller, 99 Rare Candy fusket funkar inte heller (Ska man surfa bredvid bryggan eller bredvid huset?) och så undrar jag hur man kopierar en pokemon, jag har aldrig fått veta det.^^ Jag råkade lägga in den här istället på gameboy =P
Jag Kan Inte Få Surfing Pikatchu! :(:(:(
Ingen hjälp va, sjysst då.
Man får inte hjälp på en timme.Ha tålamod.
Åh, ok.
Jag spelar Cs liteibland då^^
↗ till inläggetdet där ''rare candy'' fusket funkar inte på gulJag har försökt flera gånger, jag har en pikatchu p lvl 80 (Har inte använt rare candy en gång), flygit till Fuchia City, talat med mannen i huset med pikatchun, gått ut till stranden utanför, surfat ner 10 steg, åkt upp igen och gått in i huset och talat med mannen, men allt han säger är: Dogs and burgers on special today! Och ABBBABAAselect (lvl100) fusket funkar inte heller, 99 Rare Candy fusket funkar inte heller (Ska man surfa bredvid bryggan eller bredvid huset?) och så undrar jag hur man kopierar en pokemon, jag har aldrig fått veta det.^^ Jag råkade lägga in den här istället på gameboy =P
EDIT: detta är ju i gc forumet. det ska va i gameboy!
Jag skrev väl att jag råkade sätta den på fel plats^^
Jo,det gjorde du =P
glömde bort... :P
Det gör inget^^ :lol:
HERREGUD! Jag skulle prova att kopiera en pkmn, och hela mitt spel raderades, med 3 boxarfulla med lvl100pkmn, pikatchu som precis kunde surf, elitfyran avklarad 6 gånger och 142 olika pkmn fångade! Vilket problem...
så går d när man försöker på sig nått man inte kan... eller fusk
↗ till inläggetJAPP! :evil:så går d när man försöker på sig nått man inte kan... eller fusk
Noterat: Försök aldrig att kopiera en pokemon på Pokemon Gul
↗ till inläggetHejNoterat: Försök aldrig att kopiera en pokemon på Pokemon Gul
jag har pokemon guld.....Skitlängesen ja spelade......kmr inte ihåg hur man klonar......:S fast jag kunde d förut....
Noterat: Försök aldrig att kopiera en pokemon på Pokemon GulHÄR FÅR NI VETA HUR MAN KOPIERAR:FÖRST SÅ SKA MAN HA KLARAT
LIGAN SEN SÅ MAN LÄGGA NÅGONTING PÅ 6 ELLER 7 PLATS SEN
GÅR MAN OCH PRATAR MED DEN GUBBEN .SEN I BLAINES STAD SÅ
SKA MAN MÖTA ETT VIRUS ALLDELES VID STRANDEN DÄR KAN MAN
OCKSÅ FÅNGA POKEMON ÖVER 100 LVL MEN NÄR MAN
TRÄNAR DOM ETT LVL BLIR DOM PÅ 100IGEN.VIRUSET ÄR
MELLAN 50-100 DET ÄR SVAGT SEN SÅ ÄR
SAKEN PÅ 6 ELLER 7 PLATS KLONAT :P :P :P
men det funkar väl inte på Pokemon gul..??