Var kan man köpa rune halberd (hally) och vad kostar den??
Runescape
Var kan man köpa rune halberd (hally) och vad kostar den??
Runescape
Hur kommer man dit?
man måste klara underground pass quest och regicide quest för att kunna köpa den
↗ till inläggetman måste klara underground pass quest och regicide quest för att kunna köpa den
HAr du en rune hally?
Man kan köpa av andra spelare ... Man behöver inte göra regicide för att använda rune , det är bara dragon
↗ till inläggetMan kan köpa av andra spelare ... Man behöver inte göra regicide för att använda rune , det är bara dragon
Hur mycket koster rune hally
80-100k
nej tyvärr så har jag ingen
Köp Rune hally från folk i spelet bara. :D
↗ till inläggetKöp Rune hally från folk i spelet bara. :D
Ingen säljer under 150k!
dom är 90-100k
Ingen seljer under 150k? Jag har sett dom som seljer för 85k? Max 100k
Jag har en Dragon hally. :D
Kan nån ge mig en karta där dem ringar in t.ex, vart det finns dragon, vart man kan köpa de och de.
↗ till inläggetKolla master wizard's karta..Kan nån ge mig en karta där dem ringar in t.ex, vart det finns dragon, vart man kan köpa de och de.
Asså om du inte gjort Underground pass och Regicide så kan du lika gärna ge upp med att köpa Rune hally eller dragon hally i Tyras Camp. Jag har gjort båda questarna och när man kommit förbi underground pass i början av Regicide så kommer man till en slags skiiiit stor skog liknande ställe med massa agility traps och sånt,det e svårt att hitta till Tyras camp. Köp från folk eller inget! :huh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in