💬
Logga in
Fuska.se

Veckans Händelser I....

21 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Ja vad tycker du om detta? Är det t.ex rätt att presidenten utvisar 120 invandrare som vart delaktiga i dåden? Det tycker jag. Får man uppehållstillstånd/asyl skall man inte missköta sig och riskera att åka ut!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja vad tycker du om detta? Är det t.ex rätt att presidenten utvisar 120 invandrare som vart delaktiga i dåden? Det tycker jag. Får man uppehållstillstånd/asyl skall man inte missköta sig och riskera att åka ut!

vet inte kanske eftersom dom gjorde ju allt på egen risk..så vet inte..men å andra sidan,när man ska titta på vilken situation dom e i så e det inte konstig att dom gör uppror eftersom det e ett fattigt område,många arbetslösa..mycket av det här förklarar upproret..så det e mycket man ska tänka på..
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

De väljer själva vart de vill flytta, är de fransmansfientliga, flyttar de in i ett invandrartätt område så de kan få umgås med folk från deras religion, men hade de varit vanliga kunde de flyttat till nån annan storstads förort med blandat folk!

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

De väljer själva vart de vill flytta, är de fransmansfientliga, flyttar de in i ett invandrartätt område så de kan få umgås med folk från deras religion, men hade de varit vanliga kunde de flyttat till nån annan storstads förort med blandat folk!

ja,men du hade rätt i en mening,"blandade folk",då betyder det att det finns invandrare där..men regeringen kasnke borde satsa lite mer på dom fattiga områdena...

Lite dumt, och bränna upp hus,skolor och bilar, bara för att man inte har nåt jobb, lr ingen bryr sej om en. Dem saknar helt enkelt tålamod, att vänta på att få jobb, och dem tror ju tydligen att det blir bättre om man gör så, så det var helt rätt av Frankrikes president.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Lite dumt, och bränna upp hus,skolor och bilar, bara för att man inte har nåt jobb, lr ingen bryr sej om en. Dem saknar helt enkelt tålamod, att vänta på att få jobb, och dem tror ju tydligen att det blir bättre om man gör så, så det var helt rätt av Frankrikes president.

ja, kanske men säg till en lösning än uppror,så att man får uppmärksamhet..??
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

De får acceptera att de inte har det bra... men fransmän är ju lite annorlunda...

11 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

De får acceptera att de inte har det bra... men fransmän är ju lite annorlunda...

va menar du..??
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Gillar du något mer folkslag än Amrikaner ? (Britter)

12 Nov 2005

Amerikanare gillar jag mest... sen kanske tyskar...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Amerikanare gillar jag mest... sen kanske tyskar...

o varför gillar du amerikaner,om jag får fråga..??
Nivå 12 · Mästerfuskare

Ingen riktig anledning tror jag... tycker väll att amrikaner ör tuffa eller något.

13 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ingen riktig anledning tror jag... tycker väll att amrikaner ör tuffa eller något.

men amreikaner e ju som alla andra..varför just dom???
14 Nov 2005

de är bättre... allt bra kommer från amerika. deras president är ett geni, de har mer ordning i det landet mm...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

de är bättre... allt bra kommer från amerika. deras president är ett geni, de har mer ordning i det landet mm...

skulle knappast säga att det e ordning i landet..kriminalitet e väldigt hög..

en fråga:varför e presidenten ett geni..??

o jag kan garantera dig att inte allting e bättre där...

du har säker bara sett det bästa av usa men inte det sämsta..

Det är skitbra det som händer i Frankrike, ska man få sin vilja igenom är det våld som gäller. Och att så många har gått tillsammans för att störta Inrikesministern eller vem det är.

Franska Revoltionen 2

↗ till inlägget

jag har sett det du tycker är dåligt och det tycker jag är bra.

han är ett geni för att han skickar soldater till mellanöstern och ordnar upp saker

15 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

vilken bra idé av honom att riskera alla,ungefär 150 000 amerikanska soldater..det har redn dött ungefär 1000 amerikanska soldater där HITILLS...och tro mig det du tycker e bra i usa tycker jag säker oxo men inte allt... <_<

JAG tycker fortfarande allt är bra... kommer inte ändra mig...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

JAG tycker fortfarande allt är bra... kommer inte ändra mig...

gör inte det da ingen har tvingat dig till det... <_<

men du har allafall fel...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in