det låter idiotiskt med mer liv... vi är the one and only
Utanför Jorden
↗ till inläggetmen hur tror du att du kan veta det..??det låter idiotiskt med mer liv... vi är the one and only
denna gång har jag inte påstått att jag vet. jag tror bara det.
↗ till inläggetaha,men du behöver allafall inte säga att vi har fel... <_<denna gång har jag inte påstått att jag vet. jag tror bara det.
varför inte? har du en bra förklaring?
↗ till inläggetja,att man hittade is elr nåt på månen tror jag..varför inte? har du en bra förklaring?
is=vatten=liv...!
vad har du för förklaring..??? <_<
is=vatten=liv=skitsnack!
det har jag att säga
menar du att det inte finns liv där det finns vatten ?
ja, varför skulle det göra det? det kan ju inte komma liv från ingenstans.
↗ till inlägget*suck *suck*ja, varför skulle det göra det? det kan ju inte komma liv från ingenstans.
du e arton år och borde lära dig i skolan att där det finns vatten e risken stor att det oxo finns liv...suck..
o plus hur vet du att det e skitsnack jag har ett förklaring,vad har du... <_< ??
liv kommer inte bara till. endast gud kan skapa liv.
Jag tror att vi i själva verket är en ändtarms infektion på en stor obehaglig grunt med dåliga matvanor. vi är alltså ett slags virus, om inte de så är uneversum en jätte stor korvkiosk med en massa grillade bamse korvar som bara väntar på att bli uppätna!
jaha... eh... vart vill du komma?
↗ till inläggetAllting som händer här på jorden är vårt fel.jaha... eh... vart vill du komma?
Eller menade du någonting annat?
han menda nog ändtarms grejet
det finns ju 100 % säkert liv utanför VÅRAT solsystem.. det är bara att vi inte har fått kontakt med dom än.. och det är synd att vi inte får det. vi kanske aldrig får kontakt med andra "människor".. vem vet.. dom kanske ligger några miljarder år före oss i tekniken.. vem vet..dom om det finns några kanske vet att vi existerar.. dom kanske har så bra teknik att dom kan ta reda på det.. men om dom är som Alien eller Predator.det tror jag inte.. dom liknar nog oss tror jag iallafall..