måste man typ jobba med spel osv för att komma in på e3...min kusin sa att om man är en vanlig människa så kommer man inte in.....stämmer nog inte....men alltså är det någon som har vart på e3 någon gång??..skulle vara grymt kul att få åka dit :visslar:
E3
Du måste vara i branschen, typ spelutvecklare, speljournalist eller helt enkelt ha kontakter.
Finns det inget, alternativ.:cry:
klä ut dig till Mikael Hjalmarsson och slå dig in med några snygga kung-fu moves
Haha den va bra Guggo!
Vad är e3?
Världens största spelmässa, då man visar t.ex kommande konsoler, och spel.
E3 betyder The Electronic Entertainment Expo därför E3..=)...störande att inte alla kan komma in....fast fatta vad folk det skulle vart då lr....aj
↗ till inläggetHar du änns sätt på bilder från E3, det är ju f*n fullsatt varje gång.fast fatta vad folk det skulle vart då lr....aj
↗ till inläggetOk, skulle vara kul att få komma in där...E3 betyder The Electronic Entertainment Expo därför E3..=)...störande att inte alla kan komma in....fast fatta vad folk det skulle vart då lr....aj
aa ja skulle gärna gå in där :P
min bror laddade ju ner en trailer från Killzone till ps3.. från E3.. man kan nog vara vanlig person för "publiken" börjå vråla asmycke! och det tror jag nog inte att spelutvecklare gör.. :P
↗ till inläggetSvar: Nej, du måste vara i branschen eller som sagt ha kontakter. Du kanske känner någon som är spelutvecklare eller något dylikt. Varför kan inte t.ex. spelpressen skrika som dårar?min bror laddade ju ner en trailer från Killzone till ps3.. från E3.. man kan nog vara vanlig person för "publiken" börjå vråla asmycke! och det tror jag nog inte att spelutvecklare gör.. :P
↗ till inläggetAlla personer där är vanliga?måste man typ jobba med spel osv för att komma in på e3...min kusin sa att om man är en vanlig människa så kommer man inte in.....stämmer nog inte....men alltså är det någon som har vart på e3 någon gång??..skulle vara grymt kul att få åka dit :visslar:
men det är inte ofta PROFESSIONELLA skriker som bara den efter att dom har sett en trailer :P
↗ till inläggetÄr du professionell? Vet du att man inte skriker?men det är inte ofta PROFESSIONELLA skriker som bara den efter att dom har sett en trailer :P
al-jasif: hej x0t :(
men..man fattar att inte dom håller på med spel varje dag börjar vråla för ett nytt spel.. :P
↗ till inlägget:( :medieval: :meddum:men det är inte ofta PROFESSIONELLA skriker som bara den efter att dom har sett en trailer :P
vadå x0t.