💬
Logga in
Fuska.se

E3

17 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

måste man typ jobba med spel osv för att komma in på e3...min kusin sa att om man är en vanlig människa så kommer man inte in.....stämmer nog inte....men alltså är det någon som har vart på e3 någon gång??..skulle vara grymt kul att få åka dit :visslar:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Du måste vara i branschen, typ spelutvecklare, speljournalist eller helt enkelt ha kontakter.

Finns det inget, alternativ.:cry:

Nivå 12 · Mästerfuskare

klä ut dig till Mikael Hjalmarsson och slå dig in med några snygga kung-fu moves

Haha den va bra Guggo!

Nivå 5 · Fuskare

Vad är e3?

Världens största spelmässa, då man visar t.ex kommande konsoler, och spel.

20 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

E3 betyder The Electronic Entertainment Expo därför E3..=)...störande att inte alla kan komma in....fast fatta vad folk det skulle vart då lr....aj

24 Nov 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

fast fatta vad folk det skulle vart då lr....aj

Har du änns sätt på bilder från E3, det är ju f*n fullsatt varje gång.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

E3 betyder  The Electronic Entertainment Expo  därför E3..=)...störande att inte alla kan komma in....fast fatta vad folk det skulle vart då lr....aj

Ok, skulle vara kul att få komma in där...
Nivå 3 · Lärling

aa ja skulle gärna gå in där :P

Nivå 4 · Lärling

min bror laddade ju ner en trailer från Killzone till ps3.. från E3.. man kan nog vara vanlig person för "publiken" börjå vråla asmycke! och det tror jag nog inte att spelutvecklare gör.. :P

↗ till inlägget

min bror laddade ju ner en trailer från Killzone till ps3.. från E3.. man kan nog vara vanlig person för "publiken" börjå vråla asmycke! och det tror jag nog inte att spelutvecklare gör.. :P

Svar: Nej, du måste vara i branschen eller som sagt ha kontakter. Du kanske känner någon som är spelutvecklare eller något dylikt. Varför kan inte t.ex. spelpressen skrika som dårar?
↗ till inlägget

måste man typ jobba med spel osv för att komma in på e3...min kusin sa att om man är en vanlig människa så kommer man inte in.....stämmer nog inte....men alltså är det någon som har vart på e3 någon gång??..skulle vara grymt kul att få åka dit :visslar:

Alla personer där är vanliga?
25 Nov 2005
Nivå 4 · Lärling

men det är inte ofta PROFESSIONELLA skriker som bara den efter att dom har sett en trailer :P

↗ till inlägget

men det är inte ofta PROFESSIONELLA skriker som bara den efter att dom har sett en trailer :P

Är du professionell? Vet du att man inte skriker?

al-jasif: hej x0t :(

Nivå 4 · Lärling

men..man fattar att inte dom håller på med spel varje dag börjar vråla för ett nytt spel.. :P

26 Nov 2005
↗ till inlägget

:( :medieval: :meddum:

vadå x0t.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in