asså den är skit bra ja lovar ja spela demot på datan....de skit bra grafik o allt den är skit bra...men de en sak ja undrar kommer man kunna köra fritt i stan? :visslar:
Most Wanted
det kan jag svara på imorgon...får det då..=D
Kommer inte det ut förrän den 24:e November??
§1.3
skit kul
^_^
Det äger ..ett måste att köpa..
jag har det nu .. det STORÄGER asså årets spel
of course kan man köra fritt men du kan väl skriva lite eeh enklare eller?? men annars är det as bra
↗ till inläggetjag har det nu .. det STORÄGER asså årets spel
hela?? är det många bilar och kan man bygga mycket mer är nfsu2 ?? ;)
det enda dåliga jag kommer på e att de e hela bodykits man köper..man kan inte välja rearbumper och frontbumper med olika sorter..å så finns det bara 5 såna kits..
annars e det skitskoj
ja jag har hela och det är riktigt sköna bilar
ja lovar att most wanted kommer att äga har sett rätt mycket filmer på B)
↗ till inläggetdet enda dåliga jag kommer på e att de e hela bodykits man köper..man kan inte välja rearbumper och frontbumper med olika sorter..å så finns det bara 5 såna kits..
annars e det skitskoj
så är de ju på underground åxo inget konstigt me det men bara fem trååååååååkigt :evil: :evil: <_< :angry:
↗ till inläggetdet enda dåliga jag kommer på e att de e hela bodykits man köper..man kan inte välja rearbumper och frontbumper med olika sorter..å så finns det bara 5 såna kits..
annars e det skitskoj
Kan man inte köpa EN frontbumper och en Spoiler??
måste man köpa HELA bodykitt?
:blink: :blink:
annars e det skitskoj
EDIT: FEEEELL :meddum:
vadå fel..??
man kan ju bara köpa hela BODYKITS..det inkluderar BUMPERS s.k. kjolar...n00b
MEEEEEEN use your brain!!! >_<
↗ till inläggetJa har en corvette c6 ja har nyss slgit 5:an på blacklist min bil är skit bra f*n bästa statusen????
MEEEEEEN use your brain!!! >_<
du e ju skum..
jag e på blackliist 7 .. min bil äger stenhårt det är en porche