Jag har en hund och 3 degusar (typ små råttor)
Husdjur
HUND HUND HUND HUND HUND!!
Ja, hundar är fina djur. Men vissa raser skulle jag inte ens tänka en tanke på att skaffa :S
Jag har 1 katt (rulle) och 1 ödla (vilma) :cool:
Vad för slags ödla? Jag skulle vilja ha en orm
↗ till inläggetTja, vi bor ju på landet. :PJocke: En riktig bondagård då eller? :P
Jag har haft ett par husdjur men som jag är så förtjänar jag ingen. Senast så hade vi vår Hund Ludde men vi var tvungen att avlida honom pågrund att vi inte orkade ha kvar honom.
Jag ångrar det djupt att vi avlivade honom istället för att ge bort honom till en annan familj. Men ingen av dem vi kände ville ha en hund.
Men att skaffa husdjur igen blir då jag kommit in i vuxenlivet. Annars klassificeras min syster som ett husdjur för tillfället. ^^
Jag har en katt som heter: Nisse
Har:
1.Katt(Kasper)
1.Hund(Figo)
1.Undulat(Glutten)
1.Hamster(Bruno)
FDGHJKLKGFKL
jag har 2 kaniner
jag har en katt han heter kakan
Jag har ett marsvin...
Jag Har en hamster han heter Hajdi
Jag hade en kannin men han dog... Sigge hette han. :( Vill gärna ha en katt också.
Jag skulle vilja ha en hund :)
Vi hade 2 fåglar förut :P
Jag vill så gärna ha katter, men jag är allergisk mot katter. :( Men skulle aldrig vilja ha något annat än pälsdjur.
↗ till inläggetJag vill så gärna ha katter, men jag är allergisk mot katter. :( Men skulle aldrig vilja ha något annat än pälsdjur.
Ajajaj din stackare!
Allregisk mot katter :(
Dem som är så gulliga :)
Är du allergisk mot hundar då?
Dem är mer "gosiga" :P
Vi hade en hund,men idag så blev vi tvungna att avliva henne när jag var i skolan & jag visste inte om det fören jag kom hem.
Jag har fölorat en av mina trognaste vänner.....
Vart än jag gick så följde hon med & när jag sov förlänge så brukade hon alltid komma och väcka mig på helgerna.
& om jag var ledsen så kom hon alltid till mig och tröstade mig.....
Och hon var inte kanske världens modigast hund,men om någon gjorde mig illa så försökt hon alltid skyllda mig så gott hon kunde.
Jag kommer ihåg när jag & min bror var ute och rastade henne när jag var liten.
Vi skulle gå till affären för att handla mat & då ville jag inte gå in,så jag stannade kvar ute med hunden & då kommer det fram några killar som var äldre än mig och började bråka med mig,då kommer ena killen fram och han skulle precis slå mig.
Hunden hade varit rädd hela tiden och gömt sig bakom mig,men när hon såg vad han var på väg att göra så förändrades hon helt och då sprang hon fram mot killen å morrade & skällde,men killen blev inte rädd.
Å precis när han slog så hoppade hon på han och högg han.
& när hunden hade börjat morra och skälla så hade min bror kommit utrusande och sett vad som stod på,så han gick fram till killarna och slog ner en av dom
Detta är nog ett av dom tyngsta inlägg jag någonsin skrivit,tårarna kommar fram hela tiden jag tänker på henne,hon är den allra bästa vän jag någonsin haft & jag fick inte ens vara med henne på slutet :'(
min kompis har en as fet katt...
ha e asigt fet