💬
Logga in
Fuska.se

Hur Många Spelar Tfc?

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

En av de klart bästa moddarna någonsin till HL är TFC (Team Fortress Classic). Det äger allt vad CS är och heter, så enkelt är det. Därför undrar jag om det är någon här över huvud taget som spelar det? Så man kan diskutera lite om detta underbara spel, som helt klart är bra mycket bättre än resten av alla moddar till HL.

14 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

En av de klart bästa moddarna någonsin till HL är TFC (Team Fortress Classic). Det äger allt vad CS är och heter, så enkelt är det. Därför undrar jag om det är någon här över huvud taget som spelar det? Så man kan diskutera lite om detta underbara spel, som helt klart är bra mycket bättre än resten av alla moddar till HL.

TRO f*n MAN GÖR DET!!! spelar på en av dom bästa dustbowl serverna enligt mig :D

Nivå 3 · Lärling

om man ska spela tfc så ska man spela dustbowl inget annat

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Varför spela dustbowl när det finns så många andra roliga banor? Behöver jag ens nämna 2fort, Shutdown2, Mulch_dm, Well och Openfire?

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

vad säger du 2fort har man spelat så mycket så den kan man slänga men warpatch också rolig :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Ne, 2fort håller än tycker jag =) Har haft den banan som favorit i över tre år nu ^^ Warpath är också kul, lite smådryg bara. Crossover också =)

Nivå 3 · Lärling

crossover är ju en av dom sämsta lol :D avanti da :D

15 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Ne, crossover är skön =) Avanti har jag inte spelat så mycket faktiskt. =/ Får ta och göra det nån gång ;) Ska antagligen lira lite ikväll tror jag =)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ne, crossover är skön =) Avanti har jag inte spelat så mycket faktiskt. =/ Får ta och göra det nån gång ;) Ska antagligen lira lite ikväll tror jag =)

du kan la ge mig ip så kommer jag med in :P jag heter XeDin på tfc

Nivå 6 · Fuskare

Nja, jag spelar det ibland!

Skriv IP:En x)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Hehe, det blev inget lirande idag. Kollade på Matrix istället. Imorgon kanske. Brukar hänga rätt ofta på Wired-TFC UK, oftast när de lirar 2fort ^^ Nickar som T.D! eller Pestbarn.

Men om jag ska lira med någon av er här så förväntar jag mig att ni åtminstone vet hur man gör bunnyhops. :P Annars är det inget kul att spela ;)

16 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling

hur svårt kan de va o göra bunnyhopp på TFC? mycket svårare på CS

Nivå 1 · Novis

Inte jag iallafall.. Men jag spelade det förr, eller om det var DMC jag spelade!

Men det är väl samma sak!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Inte jag iallafall.. Men jag spelade det förr, eller om det var DMC jag spelade!

Men det är väl samma sak!

dmc o tfc e inte lika

17 Dec 2005
Nivå 6 · Fuskare

Absolut inte !!

19 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

Bunnyhopping i TFC är inte särskilt svårt, om man har en config som funkar bra. Bra CFG = makt ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in