Ja hur många har köpt xbox 360 nu?
är den som föväntat?
för och nackdelar?
så då :P
Ja hur många har köpt xbox 360 nu?
är den som föväntat?
för och nackdelar?
så då :P
Simpsons, hade jag varit du hade jag motiverat mig mer innan jag skapade tråden. Tänk på det i fortsättningen att få bollen i rullning på olika sätt. Fråga t.ex vad man kan göra med en Xbox 360, kom på olika frågor själv.
För att fortsätta denna tråd så lägger jag till att jag skaffat en och har Kameo: Elements Of Power. Önskar mig såklart fler spel till julafton.
nee det har jag inte & jag tänker f*n inte göra det häller :D
varför det då?
Tror att han ska köpa Ps3 istället för Xbox360,och det vill jag också.
PS3 har ingenting speciellt, exakt samma sak som förut, fast snyggare grafik.
X0 har mäktigt Live, Media center osv osv.
Rev, vad kan man säga? Nyskapande.
Så påstår du att handkontrollen och konsollen ser likadana ut?
Har du ens tittat på hur Ps3 ser ut,det är inte alls likadan som Ps2 och jag tror inte helelr att spelen kommer att vara det!
Ps3 är många gånger bättre än Ps2
↗ till inläggetVad spelar utséendet för roll? Det gör inte maskinens innehåll anorlunda.Så påstår du att handkontrollen och konsollen ser likadana ut?
Har du ens tittat på hur Ps3 ser ut,det är inte alls likadan som Ps2 och jag tror inte helelr att spelen kommer att vara det!
Spelen kommer såklart vara likadana, fast med mycket bättre grafik.
Ehh..varför pratade du då om att "allt annat" var likadant och sen nämnde du grafiken enskilt,alltså så menade du också utseendet.
Tänk för vad du säger och sen argumentera vad andra säger!
↗ till inläggetJag trodde det var självklart att folk fattade att jag inte menade hur den såg ut på utsidan.Ehh..varför pratade du då om att "allt annat" var likadant och sen nämnde du grafiken enskilt,alltså så menade du också utseendet.
Tänk för vad du säger och sen argumentera vad andra säger!
"Å nej, PS3 är liiten fulare än PS2!!1!!1 jag tänker inte köpa den!11!!!"
Vem tänker så?
PS3 = Phailure
Har inte köpt det än. Måste få ihop lite slantar.
Triforceh har ju rätt, konsollen ska ha bra prestanda, inte vara snygg. okej, det är ett plus i kanten om den är snygg..
Men på sin förra inlägg skrev han ju att allting äe samma sak,alltså då menar han kanske att spelet är samma,UTSEENDET,prestandan och KONTROLLEN osv,och sen nämnde han grafiken enskilt alltså så blandade han in allt som jag skrev tidigare och grafiken.
jo, det är sant, men han kanske skrev lite fel :P
[EDIT] sidan hängde sig
[EDIT]
sidan hängde sig
schysst med trippel inlägg :P Fusion, onödigt att bråka om det där... det är väl klart som f*n man fattar att den kommer se annorlunda ut... och bara en idiot är det väl som inte fattar att han menade innehållet.... liksom onödigt att förstöra en tråd genom att käfta. jag ska vänta lite tills den går ner lite i pris kostnad.. har inte så mycket pengar.. ganska pank faktiskt :P sen måste man ju lägga undan lite pengar till WoW: burning crusade =)
Jag att det är onödigt att bråka om det men han förnekade det han sa och han TYP skyllde det på mig,alltså att jag TYP hittade på det.
Tillbaks till ämnet...Jag är upp till 99% säker på att jag inte kommer att köpa Xbox360,jag är mer säker till Ps3,den vill jag ha!
jag tror inte att jag kommer att köpa någon av dem, jag nöjer mig med xbox och ps2!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in