💬
Logga in
Fuska.se

Övernaturilgt

443 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Kommentera det på ett vettig sätt och inte att du ska spamma!

Nissen du har rätt att media och allt sånt utnytjar detta för att få pengar,men jag tror på spöken och liknande.

vadå spamma? du spammar lika lite du med och vadå vcettigt du ska snacka om vettit du :gitarr: dessutom tyckte jag han skrev mycket och det e bra vart bara förvånad men kom för i h*lvete inte och snacka o vettit :angry:

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

vadå spamma? du spammar lika lite du med och vadå vcettigt du ska snacka om vettit du :gitarr: dessutom tyckte jag han skrev mycket och det e bra vart bara förvånad men kom för i h*lvete inte och snacka o vettit :angry:

1.Jag förstod typ inget av det du sa!

2.Det du skrev var inte alls något vettigt utan spamm och ifall du tycker att han skrev mycket,håll det inom det,jag tror inte att någon är intresserad av att du tycker att han skrev mycket!

3.Jag spammaade inte jag sa något om texten och jag höll mig till ämnet och ingenting annat!

Nivå 4 · Lärling

men fuck you! *SUR*

16 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men fuck you! *SUR*

Visst gör sanningen ont...

Tillbaks till ämnet!

24 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

vadå sanningen ta dig poå arslet du ska hålla käften om sanningen vadå ont käften du och nu tillbaka till ämnet utan att fusion snackar skit!

25 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

vadå sanningen ta dig poå arslet du ska hålla käften om sanningen vadå ont käften du och nu tillbaka till ämnet utan att fusion snackar skit!

@Girder:Vad är det du pratar om egentligen?

@Ämnet:Jag tror på spöken och sådant,men loch ness däremot är jag ganska osäker.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #167

Jag tror unigefär samma som th3 sh@dow.

Men girder lägg ner och vara så jobbig mot Fusion! Va har han gjort dig?

Ordet 'Spöke' tror jag inte på. Men andliga varelser tror jag på.

Och självklart att det nog finns rymdvarelser utanför vår galax eller tillochmed [K]i[/K] vår galax.

Men jag kan inte vara säker. Ingen kan vara säker på om det finns andra varelser än vi här på Jorden eller om det finns andliga väsen på vår jord.

26 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #169

aa men ibland känns de som att vi är iaktagna.

Har någon set filmen "Världarnas Krig"??

Det känns lite som den ibland.....

Nivå 4 · Lärling

asså nu e jag vädigt less på dig fusion så käften

och nu ger vi f*n i varan nu pratar vi inte om det mera tillbaka till ämnet:

jag skulle vilja vara spöke det skulle vara så coolt att skrämma skiten ur dom som har varit elaka mot en :P

Nivå 4 · Lärling

FEL postade fel i denna reply!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

lägg dig inte i han börja med sitt om att snacka vettit när jag bara tyckte att nån skrev mycket, så kommer den där ideoten och snackar om sanningen men i mitt första post sa jag att fusion och jag inte skulle lägga i varran och då behöver inte nån annan komma och kommentera! så lägg dig inte i!

Orka bråka onödigt <_<

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Orka vara du,va inte så barnslig och gå tillbaka till ämnet!
27 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

fusion lägg ner snacket vi skulle ge f*n i varran! men du gick tilbaka nu igen men nu lägger vi av ok? vi låter varran va och säger ingenting om varran(du behöver inte vara jag heller och jag vill inte va du (barnslig ingnorerat kanske det e du som e det men aja nu struntar vi i varran annars slutar det med att vi j*vlas med varran hela tiden

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

men om spöken kanske finns , så måste det ju finnas andra mystiska grejer som häxor oc trollkarlar?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej,nu skiter vi i varandra...men häxor och sånt tror jag därmot inte på.

Ifall dem nu skulle finnas,då borde väl magi och sånt också finnas.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Okej,nu skiter vi i varandra...men häxor och sånt tror jag därmot inte på.

Ifall dem nu skulle finnas,då borde väl magi och sånt också finnas.

Jag tror heller inte på trollkarlar och häxor!
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #178

Ne inte ja heller...

Jag tror inte heller på Häxor & Trollkarlar men jag tror däremot på magi.

Att kunna trolla och den biten är något fånigt som egentligen är något att underhålla barn och ungdomar. Magi däremot är något som vi alltid är omkring oss. Man kan säga att det är ett annat ord för Fantasi och Känslor. Så Häxor & Trollkarlar är något som uppfunnits utav att underhålla barn och få fram sagor och sådant för att också skrämma barn.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

he he det kan ju va så också men colt om man kunde trolla :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in