Asså det är bara Binky som har addat mig här!(bra) Tror det i alla fall eftersom jag inte ser nån scoreboard på nån annan.
Skriv Era Friend Codes Här!
Min finns där nere, lägg gärna till mig... (Försök inte PM:a mig här >_>)
(Är inne just nu, har addat alla som har skrivit i den här tråden)
Edit: Tillbaka.
Skulle gärna vilja lira lite, men mitt wi-fi funkar inte.. är de nån som har något tips eller hur gjorde ni?
ps3, Vad får du för felmeddelande?
Min är 124614 319700 prepare to get owned :P addar alla här...
min friend code är:
506867 938023
om ni addar mig så pm,a mig först.
måste man pm,a dig först ifall man lägger till dig,retromonster?
addar alla här om det är okej.
Jag har addat alla här
nej PM:a mig inte är ni snälla, är väldigt sällan inne på sajten.
Ni suger säkert. Nån som vill bli ägd?
↗ till inläggetNi suger säkert. Nån som vill bli ägd?
du ska inte skriva det här
utan här skriver du din friend code :angry:
Mjo, jag gör det om jag villl.
men om du inte tänker göra det så skriv då inte här
Moget att editera efter jag skrvit mitt inlägg.
Och jag har redan skrivit min FC, dina senaste inlägg är knappast mer nädvändiga än mina.
Fick min friend code nyss när min farsa fixade routern.. :D
Friend Code: 073076608399
EDIT: Har addat alla nu.Om ni möter en MaTTe med Mario som karaktär så kan det va jag. :D
Till alla ni nu som har skrivit in er friend codes här skulle ni inte kunna anmäla er till Mario kart ds turneringen.... Man behöver inte vara bra om jag får säga det själv så är jag rent utsagt dålig. Men ju fler det blir som anmäler sig till turneringen desto roligare blir det. Så kom igen nu alla som har Mario kart Ds med wi-fi anmäl er i den här tråden----> Mario kart Ds turneringen
↗ till inläggetförst trycker du på nintendo WFC sen på friend code och sedan på den andra knappen ej register friend code (där skriver du in andras koder)Vares står koden nån stans?
Min står i signaturen ;) jag addar er alla så fort jag har laddaren :angry:
Måste man köpa nån extra sak till DS eller för att ha en Friends code?
↗ till inläggetMåste man köpa nån extra sak till DS eller för att ha en Friends code?
svar:nej
det är redan inlagt i spelet när man startar det
↗ till inläggetden står: efter att du tryckt på NINTENDO WFC, så trycker du på friend codes sedan på confirm friend code då kommer det upp en ruta med 6 siffror på varje rad (2st)Vares står koden nån stans?
jjag har addat alla när jag fått min laddare
↗ till inläggetMåste man köpa nån extra sak till DS eller för att ha en Friends code?
Man behöver en wifi usb connector elr trådlöst nätverk för att kunna spela ju!