💬
Logga in
Fuska.se

´vad Är?

12 svar · startad

vad är nintendo 8 bit?? kan nån sätta in en bild? :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Nintendo 8-bit, eller NES som vi inbitna säger, är en av värdlens underbaraste spelkonsoller. Varför söker du inte på Google på Nintendo 8-bit? Det är väl bra mycket enklare än att skriva ett inlägghär? Såhär ser den iaf ut:

post-7-1133883333_thumb.jpg

7 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

hehehehe håller med om att Nintendo 8-bit är en av värdlens underbaraste konsoller ;)

21 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Ja det är den verkligen!

22 Dec 2005

:evil: ja vissa spel är roliga på dom. men inte alla

Nivå 0 · Nykomling

en utav dom bästa konsollerna som gjorts

23 Dec 2005

tycker inte jag gc är mycket bättre. men nintendo rockar!!

Nivå 0 · Nykomling

asså, knutte, ovanligt att du skapar AS MÅNGa trådar, försöker du fuska till dig mer FM eller???? om du tycker GCN är bättre så gå till det forumet då!

27 Dec 2005

jupp! NES är en av dom bästa konsollerna

29 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

noob som inte vet vad ett nes är, det är ju nintendos första konsoll, Och har de helt klart bästa spelen: Metroid och Super Mario bros.!!

31 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Super Mario bros spelen är ju bland världen bästa 2-d spel tycker jag. Speciellt Super Mario bros 3

↗ till inlägget

Super Mario bros spelen är ju bland världen bästa 2-d spel tycker jag. Speciellt Super Mario bros 3

ja,super mario 3 äger ju!

1 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

asså, knutte, ovanligt att du skapar AS MÅNGa trådar, försöker du fuska till dig mer FM eller???? om du tycker GCN är bättre så gå till det forumet då!

hahaha håller med dig.. KNUTTE skapar ändast trådar för att få fm... han viste inte vad Nintendo-8bit var & inte vad dreamcast var... KNUTTE vad gör du på fuska??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in